beantwoord

Onrechtvaardige straf - boete voor ontbreken 1e klas toeslag, terwijl die er wel was

• 27 mei 2019
  • 28 reacties
  • 1226 Bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Badge +3
Officieel zou ik dus voor elke 2-1 registratie moeten aangeven wat ik doe, elders heb ik al eens geschreven wat ik nu kort ook opschrijf waarom ik deze correctie niet aangeef.

Dan neem ik mijn vorige reactie terug. Jij ziet (als conducteur) gewoon Flex (of BC, dus reizen op rekening), maakt stilzwijgend de registratie (het zal wel goed zijn, want het systeem zoekt het verder wel uit.. helemaal terecht)

Maar Lukasz met zijn verfrommelde/discutabele 2-1 upgrade krijgt een correctie? En die had nij niet eens laten zien? Haha. zo kan ik het ook (via een screenshot).

Mwah, ik zal niet de enige zijn die de 12-18 mei 'vergissing' of 'hergebruik' er (zichtkenmerk) feilloos uit zou pikken... Of zelf zoiets doen, maar dan niet klagen bij een 'boete'...

Gelukkig ben ik geen NS en doe vooral niet aan aannames.. 😙

Kniptang (met datum erbij op de stempel) voor dat soort tickets/upgrades dus heel snel terug!
Ik ben laatst een collega tegengekomen, die zijn kniptang nog in gebruik had. Ik heb de mijne ook nog steeds, maar mijn lint is op. Laat hij nu weten hoe ik aan nieuw lint kan komen. Grote kans dat mijn kniptang ook een comeback zal gaan maken.
Mijn nieuwe lint voor mijn oude kniptang is binnengekomen. Tijd voor de comeback 😉.

Reageer