In verband met het declareren van reiskosten vraag ik mijn reishistorie van deze maand op in mijn NS, precies zoals ik dat elke maand doe.
De reis van vanochtend staat er in, die van twee weken geleden ook (maar alleen de terugreis).
Alleen de reis (en terugreis) van vorige week ontbreekt???
Is er soms weer een storing geweest die nog niet volledig is opgelost?
Bladzijde 1 / 1
Er zijn vandaag meerdere topics geopend over ontbrekende reisgegevens. Ook heeft de klantenservice hierover enkele vragen gekregen. Er lijkt dus een kleine storing te zijn (geweest). Overigens kan het in sommige gevallen sowieso wat langer duren voordat een reis is verwerkt in het overzicht. Soms helpt het om je OV-chipkaart opnieuw te koppelen aan je Mijn NS-account.
Mochten de problemen zichzelf niet oplossen, dan kun je altijd contact opnemen met NS Klantenservice.
Niet om het een of ander, maar:
Kennelijk gebruikt de NS de kalender van Mercurius: daar duurt een ‘dag’ 1407,5 aardse uren.
Omgerekend zouden dus de in- en uitchekgegevens bij NS dus na ruim 29 aardse uren zichtbaar moeten zijn
Wel vreemd dat bij mijn laatste check de transactie van vanmorgen verdwenen is, hoewel de eerdere transacties nu wel compleet zijn...
Omdat daar prijs en klasse niet bij staan denk ik dat dit op het aparte overzichtje met je laatste check ins wordt bedoeld maar... twee dagen halen ze ook niet hoor. Boeiend dat deze toelichtende tekst is uitgebreid en nog steeds onwaar is. En dat heeft niks met die storing te maken want het is systematisch.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.