beantwoord

onterechte facturen ns flex

  • 11 februari 2019
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik ben begin januari overgestapt van een gewoon ns altijd voordeel abonnement naar een ns flex altijd voordeel abonnement. Omdat ik nu voor drie maanden in het buitenland ben heb ik mijn ns flex altijd voordeel uitgezet (ns flex zonder abonnement). Nu blijk ik in Januari en Februari facturen te hebben ontvangen en via automatisch incasso betaald voor zowel het gewone ns altijd voordeel als het ns flex altijd voordeel abonnement. Dat zijn dus drie facturen te veel! De facturatie bij de ns lijkt nog niet zo flex. Willen jullie contact met mij opnemen via email om dit op te lossen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 11 februari 2019, 16:33

Goedemiddag dirke en welkom bij de NS Community!

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je dubbele facturen hebt gekregen. Ik durf niet met zekerheid te zeggen waar dit door komt, maar ik heb het vermoeden dat je bij de overstap naar NS Flex dit niet hebt bevestigd bij een kaartautomaat. Op het moment dat je overstapt moet je namelijk het NS Flex product Reizen op Rekening bij een kaartautomaat ophalen waarmee je tegelijkertijd ook de beëindiging van het klassieke abonnement bevestigd. Als je dit niet doet, dan zal NS Flex waarschijnlijk niet succesvol op je kaart komen te staan, maar blijft ook het klassieke contract actief. Dit zou dan de dubbele facturatie verklaren.

Om in ieder geval uit te laten zoeken wat er precies aan de hand is en om dit op te lossen zul je zelf contact op moeten nemen met onze Klantenservice. Wij kunnen je niet zomaar een e-mail sturen. Contact met onze Klantenservice gaat het snelst telefonisch, maar via Social Media een bericht openen of een chatgesprek beginnen zijn ook opties, die wellicht de voorkeur hebben vanuit het buitenland. Voor de verschillende kanalen, zie deze pagina.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag dirke en welkom bij de NS Community!

Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je dubbele facturen hebt gekregen. Ik durf niet met zekerheid te zeggen waar dit door komt, maar ik heb het vermoeden dat je bij de overstap naar NS Flex dit niet hebt bevestigd bij een kaartautomaat. Op het moment dat je overstapt moet je namelijk het NS Flex product Reizen op Rekening bij een kaartautomaat ophalen waarmee je tegelijkertijd ook de beëindiging van het klassieke abonnement bevestigd. Als je dit niet doet, dan zal NS Flex waarschijnlijk niet succesvol op je kaart komen te staan, maar blijft ook het klassieke contract actief. Dit zou dan de dubbele facturatie verklaren.

Om in ieder geval uit te laten zoeken wat er precies aan de hand is en om dit op te lossen zul je zelf contact op moeten nemen met onze Klantenservice. Wij kunnen je niet zomaar een e-mail sturen. Contact met onze Klantenservice gaat het snelst telefonisch, maar via Social Media een bericht openen of een chatgesprek beginnen zijn ook opties, die wellicht de voorkeur hebben vanuit het buitenland. Voor de verschillende kanalen, zie deze pagina.

Reageer