beantwoord

Onterechte incasso

• 2 april 2019
  • 3 reacties
  • 251 Bekeken

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze dien ik een klacht in.
Een rekening is onterecht naar een incasso gestuurd terwijl deze middels op 26 februari al was voldaan!
Uw collega’s kunnen mij niet aan de telefoon helpen, eenmaal bij de incasso, mag ik het zelf uitzoeken.

Uw andere collega die ik ook had gesproken boodt namens de NS excuses aan maar helaas zonder resultaat!
Deze rekening blijft maar naar de incasso gaan, bovendien vind ik uw collega aan de telefoon ook zeer onprofessioneel en ik mocht het zelf maar uitzoeken.

Het is toch raar dat een financieele afdeling mij niet helpen als ik al betaalbewijzen heb verstuurd?

Bij deze stuur ik u nogmaals een betaalbewijs!
Graag met het verzoek dat ik hierover gemaild word dat deze rekening bij de incasso komt te vervallen!

MVG,

W.Rekers

Afbeeldingen verwijderd door moderator omdat ze persoonlijke gegevens zoals rekeningnummer bevatten.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 10 april 2019, 11:36

Ik heb helaas geen terugkoppeling ontvangen van William32 waardoor ik hem nu niet verder kan helpen.

Indien je een factuur 2 keer hebt betaald is het raadzaam om eerst contact op te nemen met onze Klantenservice. Doe dit bij voorkeur via onze Sociale Media kanalen. Via die weg hebben we de tijd om dit voor je uit te zoeken. Mocht je er echt niet uitkomen kun je altijd contact met ons opnemen via deze community. Onze leden helpen je graag verder.
Bekijk origineel

3 reacties

Dit lijkt op een handmatige overboeking. Kan het zijn dat het kenmerk niet juist is en de overboeking retour is gekomen na de 26e? Bij mij is het kenmerk een stuk langer.
Hallo William32 en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je een factuur 2 keer hebt moeten betalen. Wat hiervoor de reden is kan ik niet inzien. Ik begrijp dat je ook al telefonisch contact hebt gehad maar wat hier uit is gekomen is niet helemaal duidelijk. Daarom wil ik je vragen een privébericht te sturen naar mij met je naam, adres, woonplaats, geboortedatum, kaartnummer en e-mailadres. Ik ga dan kijken wat ik voor je kan betekenen. Een privébericht stuur je me door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "Stuur bericht" .
Ik heb helaas geen terugkoppeling ontvangen van William32 waardoor ik hem nu niet verder kan helpen.

Indien je een factuur 2 keer hebt betaald is het raadzaam om eerst contact op te nemen met onze Klantenservice. Doe dit bij voorkeur via onze Sociale Media kanalen. Via die weg hebben we de tijd om dit voor je uit te zoeken. Mocht je er echt niet uitkomen kun je altijd contact met ons opnemen via deze community. Onze leden helpen je graag verder.

Reageer