Open order(s) aanwezig

• 26 september 2019
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

Hoi! Ik heb zojuist de ov-fiets toegevoegd aan mijn kaart. Nu wil ik ook graag een NS Fles abonnement erop zetten, maar ik krijg de melding "Open order(s) aanwezig". Hierdoor kan ik niets selecteren. Moet ik nu wachten totdat ik een bevestigingsmail heb gekregen van m'n eerdere order (ov-fiets) of kan ik pas iets nieuws aanvragen als ik de eerste order heb opgehaald bij een automaat? Alvast bedankt.

UPDATE: ik heb het antwoord al gevonden! Nu kan ik mijn bericht niet wissen. Sorry.
https://community.ns.nl/topic/show?tid=56984&fid=60

6 reacties

Hallo Barbaartje en welkom bij de NS Community,

Fijn om te lezen dat je de kracht van deze community optimaal hebt benut. Een klant-helpt-klant kanaal. Voor de meelezers: je kan via google of onze community zoeken naar steekwoorden en vaak het gewenste antwoord vinden.

Misschien handig om het antwoord op de vraag erbij moderaten?

De NS website is al zo'n drama met het bestellen/verlengen van een  (maand)abo :(

Bij elk topic kiezen wij een passend antwoord. Je suggestie is dus al gehonoreerd.

Reputatie 7
Badge +3

Met NS Flex heb je geen apart OV-fiets abonnement nodig aangezien Flex al inclusief OV-fiets is, dus die eerste handeling om dat op je kaart te zetten had helemaal niet eens gehoeven.

Badge +3

OV-fiets (en Stallen op Rekening, wordt ook wel NS Fiets genoemd) komen niet als producten op je kaart, en hoef je dus ook niet op te halen bij een automaat.

Maar daar was TS na een maand al wel achter denk ik zomaar.

Reputatie 7
Badge +3

Maar wanneer je dus zowel Flex wil als OV-Fiets hoef je dus niet eerst los OV-Fiets aan te vragen en die €0,01 als verificatie met iDeal over te maken, alleen Flex aanvragen is voldoende omdat daar OV-Fiets al bij inbegrepen zit.

Reageer