Opgelicht door NS

• 8 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

Beste NS,

Ik heb al vele maanden te hoge facturen door jullie foutieve systeem. Ik heb dit aangekaart via alle mogelijke manieren, ook openbaar. Een "Jouke NS" heeft op het topic onterecht iets beantwoord gemarkeerd.

Dit is het topic: https://community.ns.nl/ns-flex-60/overstapkorting-niet-gekregen-bij-ns-flex-56664/index3.html

Ik heb inmiddels ook contact met het televisieprogramma Kassa over deze situatie.

Ik hoop dat jullie nog eens kunnen kijken of dit nou wel helemaal goed gaat. En of jullie alle consumenten (niet alleen ik, dit gaat over tienduizenden gevallen) kunnen compenseren voor alle schade.

Met vriendelijke groeten,
Simon

This topic has been closed for comments

4 reacties

ps: zou een inhoudelijk antwoord mogelijk zijn binnen 24 uur? In plaats van de gebruikelijke "we hebben het doorgegeven en er komt hopelijk een antwoord?" Dit is een zaak om heel veel geld en het is tijd voor een duidelijk, snel antwoord.
Reputatie 7
Badge +3
Waarom hier nog een antwoord willen als jij Kassa al ingeschakeld hebt?

Als jij echt opgelicht bent, dan kun jij beter aangifte doen bij de politie.
Waarom hier nog een antwoord willen als jij Kassa al ingeschakeld hebt?

Als jij echt opgelicht bent, dan kun jij beter aangifte doen bij de politie.

Er is niet 1 weg die naar Rome leidt... Oftewel, ik wil het graag via meerdere wegen tegelijk proberen. Aangifte bij de politie heeft in dit soort zaken maar heel weinig zin, een erg slecht advies. Die zullen aageven dat dit een civiele zaak is. Dit soort fora heeft veel meer effect. Ik vraag mij af waarom je zo'n rare reactie hier plaatst.
Hallo s1mon1,

In het topic dat je linkt is Emma NS nog steeds druk bezig voor je. Het uitzoeken gaat erg langzaam, en dat spijt me, maar daar kan ik niets aan veranderen. Om het overzicht te bewaren wil ik je vragen om alles in dat topic te houden. Hierom zal ik dit topic sluiten.