beantwoord

opgewaardeerde kaart

  • 9 juli 2020
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Ik heb NS flex kaart maar ik heb hem per ongeluk opgeladen.

Ik zie dat een saldo opstaat maar ik kan er niet bij.

Hoe kan ik een restitutie aanvragen?

 

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 9 juli 2020, 11:25

U kunt het saldo laten uitbetalen bij een servicebalie.

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

U kunt het saldo laten uitbetalen bij een servicebalie.

Goedemorgen Sam07. Welkom bij de NS Community.

Zoals Tochjo aangeeft kan je dit laten uitbetalen bij een servicebalie mits het minder dan € 30,00 betreft. Neem een identiteitsbewijs mee!

Voor de meelezers: Als het meer dan € 30,00 betreft, en je hebt een non-Flex abonnement, kan je het terugvragen via dit formulier. De OV-chipkaart moet dan wel beëindigd en vervangen worden.

Badge +3

Jouke bevestigde eerder dat in het geval van NS Flex ook meer dan 30 euro wordt uitbetaald.

Jouke bevestigde eerder dat in het geval van NS Flex ook meer dan 30 euro wordt uitbetaald.

Oh! Dat is handig. Thanks!

Badge +3

Als het om meer dan 30 euro gaat kan (in geval van Flex) de klantenservice een notitie in het systeem zetten dat het oke is om meer uit te betalen bij een balie. Dat voorkomt teleurstelling als je een stugge baliemedewerker treft.

Reageer