Voor mijn NS Flex abonnement heb ik een nieuwe OV-chipkaart besteld. Toen ik deze voor de eerste keer wilde gaan gebruiken en geld erop wilde laden, kreeg ik de melding op het scherm dat ik een bestelling moest ophalen. Tegelijkertijd als ik op bestelling ophalen drukte, kwam er geen bestelling naar boven. Hoe krijg ik deze OV-kaart werkend?
Antwoord
Ophalen bestelling?
Beste antwoord door Tochjo
Bij NS Flex reist u op rekening. U krijgt elke maand een factuur voor de gemaakte reiskosten en hoeft dus geen saldo te laden. Bij automaten van NS kan dat ook niet; saldo dat u er op een andere manier op zet, wordt niet gebruikt. (Alleen als u het Bus Tram Metro-deel van NS Flex laat uitzetten via de klantenservice wordt voor reizen met bus, tram en metro wel saldo gebruikt, maar bij een nieuwe OV-chipkaart zal dat niet het geval zijn.)
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.