beantwoord

opzeggen per maand

• 16 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 187 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Mijn huidige abonnement is de kortingskaart, met nog VIP behandeling. Omdat die binnenkort wordt verlengd, denk ik erover voor die tijd over te stappen op Flex. Alleen ik wil die direct tijdelijk opzeggen. Hoe regel ik dat het best? Dank, 

icon

Beste antwoord door Tochjo 16 oktober 2020, 16:23

U kunt overstappen naar NS Flex zonder abonnement. Daarmee wordt uw huidige abonnement beëindigd en hebt u meteen geen abonnementskosten meer. U kunt op elk moment overstappen van NS Flex zonder abonnement naar een NS Flex-abonnement. Dat regelt u zelf in Mijn NS.

De overstap naar NS Flex zonder abonnement regelt u ook zelf in Mijn NS. Wel moet u daarna deze overstap nog bevestigen door bij een kaartautomaat uw OV-chipkaart voor de lezer te houden en te kiezen voor “Ophalen bestelling”. Vergeet deze stap niet, anders wordt uw huidige abonnement niet beëindigd.

Zie www.ns.nl/flex voor meer informatie over NS Flex en deze pagina voor informatie over de overstap naar NS Flex.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

U kunt overstappen naar NS Flex zonder abonnement. Daarmee wordt uw huidige abonnement beëindigd en hebt u meteen geen abonnementskosten meer. U kunt op elk moment overstappen van NS Flex zonder abonnement naar een NS Flex-abonnement. Dat regelt u zelf in Mijn NS.

De overstap naar NS Flex zonder abonnement regelt u ook zelf in Mijn NS. Wel moet u daarna deze overstap nog bevestigen door bij een kaartautomaat uw OV-chipkaart voor de lezer te houden en te kiezen voor “Ophalen bestelling”. Vergeet deze stap niet, anders wordt uw huidige abonnement niet beëindigd.

Zie www.ns.nl/flex voor meer informatie over NS Flex en deze pagina voor informatie over de overstap naar NS Flex.

Badge +3

In Mijn NS staat een blokje over Flex en een knop ‘Direct bestellen’ maar het kan ook via https://www.ns.nl/nsflex/webshop

Er zijn geen €10 inschrijf/administratiekosten wanneer je al klant bent.

Reputatie 5
Badge

Inderdaad. Dat misleidende stukje staat er al zo´n beetje sinds FLEX kwam. Dus nog langer als de gemiddelde vertraging bij NS zelf.

Reageer