beantwoord

Ov abbo in theorie maar niet in praktijk

• 19 september 2018
  • 7 reacties
  • 418 Bekeken

Hallo,
Ik schrijf maar even snel dit bericht omdat ik haast heb.

een week geleden heb ik een abonnement afgesloten bij ns, het ns flex dalvoordeel abonnement. Het rare is alleen dat mijn abbo wel op mijnns.nl staat maar niet op mn ov kaart volgens de automaat. Ik heb wel gwn een bevestigingsmail gehad van ns dat mn abonnement op mn kaart staat en ik heb er ook al 5,- voor betaald. Vervolgens heb ik de instructies in de mail opgevolgd om mijn bestelling op te halen, maar daar ging het mis. Op de automaat klikte ik op 'ophalen bestelling' maar daar stond mijn abbo niet bij. Als ik incheck staat er ook dat ik gwn het volle tarief moet betalen. Weet iemand misschien hoe dit opgelost kan worden?

mvg
matthias bouwens
icon

Beste antwoord door Ben NS 22 oktober 2018, 15:41

Update:

Gelukkig is dat het geval! Het abonnement is gedeactiveerd en weer opnieuw aangevraagd, en alles werkt zoals het hoort.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Hi Matthias, en welkom bij de NS Community!

Mag ik allereerst vragen of je voor het NS Flex Dal Voordeel een ander abonnement op de kaart had staan?
En wat is precies de tekst die je op het scherm ziet staan wanneer je incheckt?
Ik had voor ns flex dalvoordeel het ov-fiets abonnement. Toen had ik ook het studentenreisproduct erop staan maar dat laatste heb ik op tijd stopgezet.

hieronder staat een foto waarop te zien is wat er staat op het ov-paaltje als ik incheck.

Reputatie 5
Ik ga dit graag even voor je nakijken!
Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en e-mailadres?
Dit kun je doen door op mijn naam te klikken, en vervolgens op 'stuur bericht'.
Reputatie 5
Update:

Matthias en ik zijn via privéberichten in contact om dit op te lossen!
Reputatie 5
Update:

Matthias en ik zijn nog steeds aan het overleggen om tot de bodem van deze zaak te komen!
Reputatie 5
Update:

Ik wacht nog even op bevestiging van Matthias, vooralsnog lijkt het erop alsof alles naar behoren werkt!
Reputatie 5
Update:

Gelukkig is dat het geval! Het abonnement is gedeactiveerd en weer opnieuw aangevraagd, en alles werkt zoals het hoort.

Reageer