beantwoord

OV-chipkaart met NS Flex niet geleverd

• 21 november 2018
  • 5 reacties
  • 194 Bekeken

Hoelang duurt het voordat je ovflex binnen is? Ik heb m vorige week zondag besteld en hij zou al 2 dagen geldig moeten zijn maar nog niks ontvangen?
icon

Beste antwoord door Robert B 21 november 2018, 20:17

Welkom bij de NS Community!

Als ik de berichten hier en op Twitter lees, heeft TLS/OV-chipkaart weer een achterstand met het produceren (en leveren, zonder Track & Trace) van kaarten.

Bewaar het bewijs van tussentijds gemaakte kosten (of gemiste kortingen) goed. Die kan je later namelijk gewoon declareren.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Als ik de berichten hier en op Twitter lees, heeft TLS/OV-chipkaart weer een achterstand met het produceren (en leveren, zonder Track & Trace) van kaarten.

Bewaar het bewijs van tussentijds gemaakte kosten (of gemiste kortingen) goed. Die kan je later namelijk gewoon declareren.
Hallo Nicole0852 en welkom bij de NS Community,

Ondanks dat ik enkele meldingen binnen heb zien komen durf ik nog niet te zeggen dat er echt sprake is van een behoorlijke achterstand. Ik heb wel dit signaal doorgezet.
Okee bedankt. Wacht nog even af 🙂
Hallo Nicole0852 en welkom bij de NS Community,

Ondanks dat ik enkele meldingen binnen heb zien komen durf ik nog niet te zeggen dat er echt sprake is van een behoorlijke achterstand. Ik heb wel dit signaal doorgezet.

ondertussen nog steeds niks ontvangen??? Wanneer kan ik m verwachten. Ik heb m al betaald en hij zou al sinds de 17e geldig zijn.
Wat vervelend, Nicole. In dat geval wil ik je aanraden om contact op te nemen met onze klantenservice. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.

Reageer