beantwoord

Ov Chipkaart NS Flex

Vandaag per post keurig op tijd mijn NS flex kaart ontvangen.
Nu staat er in de begeleidende brief dat NS Flex pas ingaat per 21-02-2019
Ik wil morgen al reizen. Is het mogelijk om de startdatum te veranderen naar morgen?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 15 februari 2019, 19:15

Hallo Ronaldeverens1971, welkom op onze Community!

Leuk om te lezen dat je voor NS Flex hebt gekozen!
Helaas moet ik je teleurstellen, want ik kan de ingangsdatum niet voor je aanpassen. Je kunt dus echt pas vanaf 21 februari gebruik maken van je abonnement.

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Ronaldeverens1971, welkom op onze Community!

Leuk om te lezen dat je voor NS Flex hebt gekozen!
Helaas moet ik je teleurstellen, want ik kan de ingangsdatum niet voor je aanpassen. Je kunt dus echt pas vanaf 21 februari gebruik maken van je abonnement.
Badge +3
Dit is vreemd, want de ingangsdatum van Flex in combinatie met een nieuwe kaart is altijd 7 dagen na de besteldatum.

Dit zou dus betekenen dat je het gisteren besteld hebt (pasfoto aangeleverd e.d.) en vandaag al de kaart binnen hebt? Daar gaat normaal wel een dag of 5 overheen.

Je kunt via een Mijn OV-chip account kijken welke producten er op de kaart staan en vanaf tot wanneer die geldig/actief zijn. Reizen op Rekening NS (Trein en nog eentje voor Bus Tram Metro) is samen je Flex abonnement.

En in Mijn NS kan je zien welk Flex abonnement op dit moment actief is (gekoppeld aan dat Reizen op Rekening).

Dus wanneer heb je NS Flex en die kaart besteld?

Reageer