beantwoord

OV-chipkaart toevoegen aan mijn ns

• 8 juni 2019
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Kan ik op mijn ns ook de kaart van mijn vrouw zetten met een flex abbonement
icon

Beste antwoord door Stijn NS 8 juni 2019, 12:48

Goedemiddag Mart70 en welkom bij de NS Community!

Het is een beetje afhankelijk van wat je precies wilt doen hiermee. Bij NS Flex is het zo dat de gebruiker (kaarthouder) en de beheerder (contracthouder) een en dezelfde persoon moet zijn. Dat houd in dat wijzigingen aan het NS Flex abonnement enkel uitgevoerd kunnen worden via het Mijn NS account van jouw vrouw.

De OV-chipkaart waar het abonnement op staat kun je echter wel toevoegen aan jouw Mijn NS account, zodat eventuele reistransacties ingezien kunnen worden. Meer dan dat zal je echter niet kunnen dan.
Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag Mart70 en welkom bij de NS Community!

Het is een beetje afhankelijk van wat je precies wilt doen hiermee. Bij NS Flex is het zo dat de gebruiker (kaarthouder) en de beheerder (contracthouder) een en dezelfde persoon moet zijn. Dat houd in dat wijzigingen aan het NS Flex abonnement enkel uitgevoerd kunnen worden via het Mijn NS account van jouw vrouw.

De OV-chipkaart waar het abonnement op staat kun je echter wel toevoegen aan jouw Mijn NS account, zodat eventuele reistransacties ingezien kunnen worden. Meer dan dat zal je echter niet kunnen dan.
Reputatie 4
Nee, dit is niet mogelijk. Ze dient een eigen account te hebben. Dit heeft te maken met jouw naam en dat komt niet overeen met haar gegevens
ik heb gewoon voor haar een account aangemaakt en het werkt dank je wel voor het meedenken

Reageer