beantwoord

OV kaart nog steeds niet binnen, abbonement loopt

• 6 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Ik heb een nieuwe ov kaart met een flex abbonement besteld, zodat ik vanaf dit weekend vrij kon reizen. De kaart zou in uiterlijk 5 werkdagen binnen zijn, ik heb hem zondag besteld. Nu heb ik hem natuurlijk nog niet binnen, waar ik al bang voor was, waardoor ik morgen gewoon moet betalen, terwijl mijn abonnement dus loopt en ik ook daarvoor betaal. Hoe kan ik dit geld terugkrijgen?En waarom duurt het krijgen van mijn ov-kaart zo lang?
icon

Beste antwoord door Thom 6 oktober 2018, 00:27

U krijgt in dit geval uw geld terug, wel gewoon inchecken of de kaartjes bewaren, dan is het na te gaan. Voor teruggave moet u contact opnemen met Klantenservice. 030 7515155.

Ik kan u geen antwoord geven op de vraag waarom het lang duurt. De grote belangstelling voor Flex zal er debet aan zijn.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
U krijgt in dit geval uw geld terug, wel gewoon inchecken of de kaartjes bewaren, dan is het na te gaan. Voor teruggave moet u contact opnemen met Klantenservice. 030 7515155.

Ik kan u geen antwoord geven op de vraag waarom het lang duurt. De grote belangstelling voor Flex zal er debet aan zijn.

Reageer