OV Reishistorie kan niet worden opgehaald...

  • 7 september 2018
  • 31 reacties
  • 1704 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Hi AdriP. Inmiddels heb ik van onze NS Flex specialisten een reactie gehad op de door jou aangegeven issues. Dit betreft het volgende:

Probleem: Ik krijg de melding dat er geen reisgegevens zijn gevonden, tenzij ik een datum invoer waarvan ik zeker weet dat er op die datum door mij gereisd is. OV reishistorie geeft in rood aan ‘Uw reistransacties kunnen niet opgehaald worden’
Reactie: Dit is inmiddels opgelost.

Probleem: Ik krijg de melding bij producten dat mijn ov-chipkaart "onbekend" is.
Reactie: Deze vraag staat nog uit.

Probleem: Ik zie in de NS App alleen maar een NS reis in de historie, zonder bedrag. Overige reizen worden niet getoond.
Reactie: Dit is nog in ontwikkeling. Momenteel kunnen reizen alleen worden ingezien via Mijn NS in een reguliere browser.
Update: Ik heb naar aanleiding van mijn vorige reactie nog weer privé contact gehad met AdriP aangezien er nog steeds enkele problemen zijn. Helaas ligt dat contact op dit moment stil. Ik hoop snel van je te horen AdriP!
Update:: Helaas nog geen contact weer gehad met AdriP. Ik hoop dat alle issues inmiddels zijn verholpen. Zo niet, laat het dan (opnieuw) weten!
NS, ik heb een rare situatie…. vorige week was mijn reishistorie zichtbaar. Nu was ik nieuwsgierig wat de kosten waren van de trip van afgelopen week en nu krijg ik deze melding: Er zijn geen reistransacties bekend bij dit OV-chipkaart nummer. Sinds laatste check in heb ik niets veranderd….
Dus ik heb kaart verwijderen en toegevoegd gedaan, maar lost het niet op. Betekent dat dus dat ik deze maand maar gratis reis?

Ik vind dat er veel problemen zijn eigenlijk…. waarom?
Reputatie 2
Ik heb op dit moment hetzelfde probleem.

"Er zijn voor deze kaart geen check-in of check-uit gegevens bij ons bekend."

"Er zijn geen reistransacties bekend bij dit OV-chipkaart nummer"
@PaulN en @Dorien07 Er is op het moment een storing gaande waardoor deze gegevens niet inzichtelijk zijn. We doen ons best dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik raad jullie aan dit aan het einde van de dag nogmaals te proberen. Mocht ik in de tussentijd meer weten dan horen jullie dat.

Reageer