beantwoord

Overgestapt naar NS Flex, kan niet inchecken...

• 6 april 2019
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Vorige week overgestapt naar NS Flex. Bestelling deze week opgehaald. Wil ik net inchecken, zegt de ov kaart : saldo te laag. En nu?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 april 2019, 12:01

Goedemorgen Caroline99!

Het zou inderdaad kunnen dat een regionaal product voor bus, tram of metro of een studentenreisproduct zorgt voor conflicten met het NS Flex product. In dat geval kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice (bij voorkeur via Social Media of Chat) om het NS Flex product stop te zetten en die daarna op een andere kaart te bestellen.

Mocht je geen regionaal of studentenreisproduct op de kaart hebben staan, is het ook verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan meekijken wat er mogelijk anders aan de hand is.
Bekijk origineel

3 reacties

Aanvulling.... Altijd Dalvrij gehad en nu over op NS Flex Dalvrij....
Reputatie 4
Heb jij toevallig nog een bus, tram, metro of studenten reis product op je kaart staan? Dit gaat helaas niet samen. Deze producten hebben nog saldo nodig.

Zou je anders een foto kunnen maken van de producten lijst die op ov-chipkaart.nl staat? Haal hierbij je persoonlijke gegevens weg i.v.m. privacy.
Goedemorgen Caroline99!

Het zou inderdaad kunnen dat een regionaal product voor bus, tram of metro of een studentenreisproduct zorgt voor conflicten met het NS Flex product. In dat geval kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice (bij voorkeur via Social Media of Chat) om het NS Flex product stop te zetten en die daarna op een andere kaart te bestellen.

Mocht je geen regionaal of studentenreisproduct op de kaart hebben staan, is het ook verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan meekijken wat er mogelijk anders aan de hand is.

Reageer