Beste antwoord door Stijn NS
Goedemorgen Caroline99!
Het zou inderdaad kunnen dat een regionaal product voor bus, tram of metro of een studentenreisproduct zorgt voor conflicten met het NS Flex product. In dat geval kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice (bij voorkeur via Social Media of Chat) om het NS Flex product stop te zetten en die daarna op een andere kaart te bestellen.
Mocht je geen regionaal of studentenreisproduct op de kaart hebben staan, is het ook verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan meekijken wat er mogelijk anders aan de hand is.
Bekijk origineel
Het zou inderdaad kunnen dat een regionaal product voor bus, tram of metro of een studentenreisproduct zorgt voor conflicten met het NS Flex product. In dat geval kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice (bij voorkeur via Social Media of Chat) om het NS Flex product stop te zetten en die daarna op een andere kaart te bestellen.
Mocht je geen regionaal of studentenreisproduct op de kaart hebben staan, is het ook verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan meekijken wat er mogelijk anders aan de hand is.