beantwoord

Overstap NS Flex lukt niet

  • 2 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 302 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb momenteel een Ns dal abonnement. Deze loopt tot begin november. Nu wil ik Ns flex altijd voordeel erop zetten. Als ik heb aangegeven dat ik wil overstappen dan krijg ik de melding “ U kunt niet overstappen”. Hoe kan dit? Moet ik nu een nieuwe ov kaart aanvragen? Ik heb het flex abonnement z.s.m. nodig. Ik snap er niks van. Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Thom 3 oktober 2018, 00:35

Neem contact op met Klantenservice, 030 7515155. Wellicht heeft u iets op de kaart staan dat de overgang in de weg zit. Dat kan bijvoorbeeld ov-fiets zijn. Ze zijn er dag en nacht, nu ook. houdt uw kaartnummer bij de hand.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Neem contact op met Klantenservice, 030 7515155. Wellicht heeft u iets op de kaart staan dat de overgang in de weg zit. Dat kan bijvoorbeeld ov-fiets zijn. Ze zijn er dag en nacht, nu ook. houdt uw kaartnummer bij de hand.
Welkom bij de Oommunity, Ekmef.

Ik wil je inderdaad adviseren het advies van Thom op te volgen. Over het algemeen is overstappen via de Klantenservice zo geregeld 🙂.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer