beantwoord

Overstap NS Flex met gekoppeld abonnement familie

• 2 september 2020
  • 1 reactie
  • 123 Bekeken

Geachte mevrouw/meneer,

Ik kreeg vandaag een mail over de actie overstap naar weekend vrij flex voor 25 euro per maand (jaar lang). 

Ik heb op dit moment een klassiek weekendvrij abonnement met een gekoppeld weekendvrij abonnement van een familie lid, waar ik korting op krijg. Behoud ik die korting ook als ik overstap naar weekend vrij flex?

Vriendelijke groet,

Erik

icon

Beste antwoord door Thom 2 september 2020, 17:16

Helaas, die bent u kwijt bij Flex, al is er een kleine escape.  Flex kent geen bijabonnementen. Maar ja 2 x 25 euro is ook netjes. Bedenk wel dat bij FlexWeekendvrij de dalurenkorting door de week er niet automatisch in zit en die moet u dus apart bijkopen voor 3 euro.

Overigens vervalt het bijabonnement pas aan het eind van uw jaarcontract, ook als u nu Flex neemt. Dan vervalt de korting dus niet, ondanks dat u voor Flex kiest. Dat bijabonnement blijft dus klassiek tot de einddatum en tegen de nu geldende prijs.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Helaas, die bent u kwijt bij Flex, al is er een kleine escape.  Flex kent geen bijabonnementen. Maar ja 2 x 25 euro is ook netjes. Bedenk wel dat bij FlexWeekendvrij de dalurenkorting door de week er niet automatisch in zit en die moet u dus apart bijkopen voor 3 euro.

Overigens vervalt het bijabonnement pas aan het eind van uw jaarcontract, ook als u nu Flex neemt. Dan vervalt de korting dus niet, ondanks dat u voor Flex kiest. Dat bijabonnement blijft dus klassiek tot de einddatum en tegen de nu geldende prijs.

Reageer