beantwoord

Overstap van Dal naar NS-Flex

  • 7 mei 2020
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Ik heb mijn NS dal-uren abonnement conform advies op de website omgezet naar Flex-dal. Nu krijg ik een factuur van € 5, terwijl mijn dal-uren-abonnement nog maanden geldig is/was en vooruit is betaald.

Dit betekent dat ik een aantal maanden dubbel betaal?

icon

Beste antwoord door MoDe 7 mei 2020, 09:26

Ik heb mijn NS dal-uren abonnement conform advies op de website omgezet naar Flex-dal. Nu krijg ik een factuur van € 5, terwijl mijn dal-uren-abonnement nog maanden geldig is/was en vooruit is betaald.

Dit betekent dat ik een aantal maanden dubbel betaal?


Bent u langs de kaartautomaat geweest om het oude abonnement van uw kaart te halen? Zo niet dan loopt deze door. Wanneer het oude abonnement van de kaart is krijgt u het vooruitbetaalde van dat abonnement terug.

Als u voorlopig niet reist had u uw abonnement beter om kunnen zetten in Flex zonder abonnement. U had dan geen kosten meer.

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb mijn NS dal-uren abonnement conform advies op de website omgezet naar Flex-dal. Nu krijg ik een factuur van € 5, terwijl mijn dal-uren-abonnement nog maanden geldig is/was en vooruit is betaald.

Dit betekent dat ik een aantal maanden dubbel betaal?


Bent u langs de kaartautomaat geweest om het oude abonnement van uw kaart te halen? Zo niet dan loopt deze door. Wanneer het oude abonnement van de kaart is krijgt u het vooruitbetaalde van dat abonnement terug.

Als u voorlopig niet reist had u uw abonnement beter om kunnen zetten in Flex zonder abonnement. U had dan geen kosten meer.

 

@ MoDe: Hartelijk dank voor dit antwoord! Het is duidelijk

Reageer