beantwoord

Overstapen naar weekend flex lukt niet.

  • 13 september 2018
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Als ik over wil stappen naar flex krijg ik de melding dat ik meerder contracten heb.

Welke meerdere conracten?

Jelle
icon

Beste antwoord door Iris NS 13 september 2018, 20:44

Welkom bij onze NS Community, Jellevdv1979!

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van NS Flex! In je MijnNS-account kun je zien welke contracten je hebt. Dit kunnen inderdaad ook contracten zoals het OV-fiets abonnement zijn. Onze klantenservice kan je in dat geval inderdaad verder helpen met het overstappen naar NS Flex. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Heb je OV fiets? Stallen op rekening?
Daardoor moest ik het via klantenservice doen
Dat vermoede had ik al.

Klantenservice zit ook hier neem ik aan?
Welkom bij onze NS Community, Jellevdv1979!

Wat leuk dat je gebruik wilt maken van NS Flex! In je MijnNS-account kun je zien welke contracten je hebt. Dit kunnen inderdaad ook contracten zoals het OV-fiets abonnement zijn. Onze klantenservice kan je in dat geval inderdaad verder helpen met het overstappen naar NS Flex. Telefonisch (030 751 51 55), via Facebook en Twitter zijn we 24/7 bereikbaar.
Reputatie 3
@Jellevdv1979
Nee die zitten achter de telefoon Twitter en Facebook.
De telefoon werkt het best, ondanks de wachttijden.

Succes

Reageer