beantwoord

Overstapt op NS Flex maar krijg geen factuur

• 5 november 2018
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

Ik ben overgegaan naar ns flex. Alles prima verlopen, alleen: ik krijg uit het systeem geen factuur.
Ook mijn gegevens staan niet geregistreerd(wel e-mailadres/wachtwoord)en ik kan deze ook nergens aanpassen. Hoek krijg ik e.e.a voor elkaar
icon

Beste antwoord door Stijn NS 29 november 2018, 11:45

Update: Ik heb een groen licht gekregen van de relevante afdeling en heb dit door graafdirk bevestigd gekregen. Het probleem is opgelost!

Voor de meelezers: Wanneer er problemen zijn met het inzien van een factuur via een Mijn NS account, is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice.
Bekijk origineel

4 reacties

Goedenavond graafdirk en welkom bij de NS Community!

Dit klinkt allemaal heel erg vreemd! Ik kijk graag even mee. Zou je mij een priv├ębericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, e-mail adres en OV-chipkaartnummer? Ga ik even voor je op zoek!
Update: Ik ben nog in gesprek met graafdirk. Helaas heb ik zijn bericht vorige week gemist, waardoor ik pas erg laat reageer.
Update: De oorzaak van het probleem van graafdirk lijkt iets hardnekkiger dan ik had gedacht. Ik ben momenteel in contact met een achterliggende afdeling die dit zou moeten kunnen oplossen.
Update: Ik heb een groen licht gekregen van de relevante afdeling en heb dit door graafdirk bevestigd gekregen. Het probleem is opgelost!

Voor de meelezers: Wanneer er problemen zijn met het inzien van een factuur via een Mijn NS account, is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice.

Reageer