Skip to main content
Antwoord

Overzicht huidig verbruik

• May 5, 2025
  • 4 reacties
  • 65 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

Voorheen kon je zien in je account hoeveel geld er open stond voor de huidige maand met een flex abonnement. Dit is helaas weg gehaald van het account overzicht. Waar staat dit nu?

met vriendelijke groet,

Saman

Beste antwoord door mrfreeze

Vroeger stond er inderdaad een widget op de homepage met je abonnements- en reiskosten. Helaas was deze informatie vaak onbetrouwbaar, vooral na een recente abonnementswijziging. NS heeft de widget daarom weggehaald. Er heeft nog even een bericht gestaan dat er binnenkort een vernieuwde teller zou komen, maar ook dat bericht is vrij snel verwijderd. Of er op dit moment nog plannen zijn voor zo'n nieuw overzicht weet ik niet.

4 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • May 5, 2025

U vindt het terug uw factuur.

Ik zie geen overzicht meer, maar als u in Mijn NS op een reis klikt waarvoor u moet betalen, krijgt u het bedrag wel te zien, maar geen optelling.

Ik kan het niet nagaan omdat ik nauwelijks te maken heb met losse bedragen, ik reis met afgekocht reisrecht, maar ik vraag me af of u de bedragen bij Declareren aan kunt vinken en of er dan een overzicht komt. @Tochjo deed dat in het verleden wel eens, misschien dat hij zijn licht er even over kan laten schijnen.

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • May 5, 2025

Vroeger stond er inderdaad een widget op de homepage met je abonnements- en reiskosten. Helaas was deze informatie vaak onbetrouwbaar, vooral na een recente abonnementswijziging. NS heeft de widget daarom weggehaald. Er heeft nog even een bericht gestaan dat er binnenkort een vernieuwde teller zou komen, maar ook dat bericht is vrij snel verwijderd. Of er op dit moment nog plannen zijn voor zo'n nieuw overzicht weet ik niet.

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • May 5, 2025

Ik heb het ook nergens kunnen vinden, dus of het komt nog, of het is op de lange baan geschoven.

Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • May 5, 2025

Jaren geleden bij de introductie van NS Flex werd er ook gezegd dat er Flex dagen zouden komen en familie abonnementen. Hoor je NS sindsdien ook nooit meer over. 

Overigens waren het alleen de abonnementsprijzen die na een abonnementswijziging niet klopten, de reiskosten waren wel juist, voor zo ver de reizen al met prijs zichtbaar waren in de reishistorie. NS zou dan wel een reiskostenteller kunnen tonen, dus zonder de abonnementskosten.