Beste antwoord door Jeroen
Allereerst zie ik dat u zelf aangeeft ingecheckt te hebben bij een Arriva poortje en vervolgens doorgereisd bent nar Duivendrecht, aangezien Arriva niet op Duivendrecht rijdt heeft u dus zelf een fout gemaakt met inchecken, Zodra u met Arriva wil reizen moet u bij een Arriva poortje/paaltje inchecken en zodra u overstapt naar een andere vervoerder moet u ook weer uitchecken bij Arriva en daarna inchecken bij de andere vervoerder.
Aangezien ik aanneem dat u dit hele traject met de NS heeft gereden had u moeten inchecken bij een NS poortje/paaltje en aan het einde van de reis ook moeten uitchecken bij de NS.
Het beste kunt u via de chat contact opnemen en aangeven dat u foutief bent ingecheckt (als dat klopt) en of ze dit willen corrigeren, daarbij rijdt er geen intercity direct op dit traject en moeten ze dat ook voor u corrigeren of het zou moeten gaan om een ander traject tussen Schiphol en Rotterdam waar de toeslag voor geldt.
Storneren va het bedrag geeft automatisch dat dat gezien wordt als niet betaald en dan gaat het traject lopen om het bedrag toch te innen wat uiteindelijk een incasso traject kan worden.
Bekijk origineel
Aangezien ik aanneem dat u dit hele traject met de NS heeft gereden had u moeten inchecken bij een NS poortje/paaltje en aan het einde van de reis ook moeten uitchecken bij de NS.
Het beste kunt u via de chat contact opnemen en aangeven dat u foutief bent ingecheckt (als dat klopt) en of ze dit willen corrigeren, daarbij rijdt er geen intercity direct op dit traject en moeten ze dat ook voor u corrigeren of het zou moeten gaan om een ander traject tussen Schiphol en Rotterdam waar de toeslag voor geldt.
Storneren va het bedrag geeft automatisch dat dat gezien wordt als niet betaald en dan gaat het traject lopen om het bedrag toch te innen wat uiteindelijk een incasso traject kan worden.