beantwoord

Prijs NS Flex weekendvrij abonnement met actie

• 9 November 2020
  • 8 reacties
  • 453 Bekeken

Reputatie 4

Ik heb vanaf 1 oktober NS Flex weekendvrij met daluren korting doordeweeks voor 28 euro.
Dit was een actieprijs die een jaar lang zou gelden.

Nu zie ik vandaag dat er voor de maand november 34 euro is afgeschreven.

Hoe kan dit?

Het gekke is dat bij Mijn NS account op de startpagina wel het bedrag van 28 euro staat. Dit staat rechts bij kosten deze periode.

icon

Beste antwoord door Rizana NS 9 November 2020, 12:30

Bekijk origineel

8 reacties

Ik hoop voor NS maar dat dit op een misverstand berust en dat het bedrag echt € 34,00 moet zijn. Als er echt teveel is geïncasseerd zou het een blunder van jewelste zijn. Want jij zal dan niet de enige zijn die dit overkomt. Is het niet toevallig toeslag 1e klasse. Volgens mij was dat € 6,00

Gevolg: Overbelasting van de klantenservice.

Dit gaat inderdaad niet zoals het hoort te gaan. Het is bekend en er wordt nu hard aan gewerkt, zodat het de volgende maand wel in een keer goed gaat. Voor nu mag je contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice, en zij verrekenen dit voor je. 

Hi Rizana,

Deze blunder van jullie was al 8 dagen geleden in onderstaand topic bekend. Waarom gaan jullie dan nog steeds door met verkeerde bedragen incasseren. Je gaat dan toch eerst de fout herstellen en dan de juiste bedragen incasseren. Ik zie hier nu al weer nieuwe topics over verschijnen. Ik vind het echt ongelooflijk knullig. Mogen wij ervan uitgaan dat er vanaf morgen dus geen verkeerde incasso's meer plaatsvinden????

https://community.ns.nl/abonnementen-2/aanbieding-flex-weekend-vrij-66345

Er wordt aan gewerkt dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik durf niet te zeggen hoeveel tijd dit in beslag neemt. Dus nee, wellicht gaat dit morgen ook nog fout, Pingpong. Ik had het zelf graag ook anders gezien. 
Je mag er vanuit gaan dat het volgende maand automatisch weer goed is, johnnyvtz1990

Reputatie 3

ik hebt ook meegedaan met die actie en mij ns basis weer omdat ik niet zo veel weekenden reis maar als wil omzetten staat wel inderdaad weer voor 31 terwijl de actie ook blijf staan dat abonnement  pauzeer

Deze blunder van jullie was al 8 dagen geleden in onderstaand topic bekend.

Het was zelfs al eerder bekend bij de klantenservice, maar elke NS-medewerker heeft mij een verkeerd antwoord gegeven. Dat het bij anderen ook misging, wat ik al wist en ook heb aangegeven, is twee weken lang door NS ontkend.

In dat opzicht zijn we nu in ieder geval een stuk verder, want ik zie @Rizana NS gewoon eerlijk toegeven dat het een bekend probleem is en dat er aan wordt gewerkt om het op te lossen. Zij is de eerste die ik tegenkom die niet naar iets wijst dat er helemaal niets mee te maken heeft, zoals haar collega's van de community en de medewerkers van de klantenservice.

Deze blunder van jullie was al 8 dagen geleden in onderstaand topic bekend.

Het was zelfs al eerder bekend bij de klantenservice, maar elke NS-medewerker heeft mij een verkeerd antwoord gegeven. Dat het bij anderen ook misging, wat ik al wist en ook heb aangegeven, is twee weken lang door NS ontkend.

In dat opzicht zijn we nu in ieder geval een stuk verder, want ik zie @Rizana NS gewoon eerlijk toegeven dat het een bekend probleem is en dat er aan wordt gewerkt om het op te lossen. Zij is de eerste die ik tegenkom die niet naar iets wijst dat er helemaal niets mee te maken heeft, zoals haar collega's van de community en de medewerkers van de klantenservice.

Des te treuriger is het dat de klantenservice maar foute antwoorden blijft verstrekken en dat er gewoon weer een week lang geheel onnodig foutieve bedragen zijn geïncasseerd. Dit forum zou een eerste signaal moeten zijn bij NS dat er dingen niet goed lopen in de organisatie. Zoals het forum nu is worden de klagende reizigers constant met een kluitje in het riet gestuurd. Aangezien er inmiddels natuurlijk al meer klachten over hetzelfde onderwerp waren, is NS eindelijk eens gaan kijken of er misschien toch niet iets aan de hand was. 

Het vet gearceerde deel geeft aan dat de klantenservice binnen NS dus in dit topic maar helaas ook in diverse andere topics volledig faalt en alleen maar smoesjes loopt te verkopen. Ik heb er maar één woord voor over: Dramatisch.

Reputatie 4

Dit gaat inderdaad niet zoals het hoort te gaan. Het is bekend en er wordt nu hard aan gewerkt, zodat het de volgende maand wel in een keer goed gaat. Voor nu mag je contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice, en zij verrekenen dit voor je. 

Het is opgelost via de klantenservice. Volgende maand wordt er 6 euro minder in rekening gebracht bovenop de normale prijs van 28 euro.

Ik zou dus dan in totaal 22 euro betalen.

Reageer