beantwoord

problemen met aflsuiten ns flex

• 3 juli 2019
  • 4 reacties
  • 225 Bekeken

hoi, ik probeer al 2 dagen ns flex af te sluiten via de website, hierbij loop ik telkens vast op het stukje waar mijn persoonlijke gegevens in moeten laden.

Op internet gezocht wat ik kon doen, alle tips uitgeprobeerd.
andere browsers geprobeerd,
via pc en via mobiel,
cache verwijderd
nog steeds onsuccesvol.

Contact gehad met ns via Facebook deze vroegen om ov-kaart nummer , deze gegeven en vroegen of dit nummer juist was omdat er niks in hun systeem bekend is.
Doordat deze vorm van webcare constant door een ander persoon wordt overgenomen vielen de vragen van ns in herhaling, dus ga ik het op deze manier proberen.
maar de ns app gedownload om via de app mijn gegevens te controleren en mijn ov-kaart aan de mijn ns account te koppelen.
ik kan niet inloggen via de app en krijg een foutmelding.
Oeps er is iets mis gegaan. Probeer het later op nieuw.

ten einde raad, wie kan mij helpen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 3 juli 2019, 17:10

Welkom bij de Community, Nathandebree.

Vervelend dat je tegen dit probleem aanloopt!

Het afsluiten van NS Flex en het aanmaken/activeren van Mijn NS dient bij voorkeur via een PC/laptop te worden gedaan. Als de aanvraag van je Mijn NS account inmiddels is verwijderd door onze Klantenservice kan je een nieuw account aanvragen. Over het algemeen is 24 uur wachten geen noodzaak en zou je na 15/30 minuten een nieuw Mijn NS account kunnen aanmaken.

Wil je het nogmaals proberen en laten weten of het wel/niet is gelukt?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Heb je een verificatie mail gehad voor je NS account?
Als die niet is geverifieerd kun je niet inloggen en er geen chipkaart aan koppelen
Originele poster hier,

ja had ik,
ns medewerker heeft zonder overleg mijn account verwijdert, en gezegd dat ik na 24 uur opnieuw een account aan moet maken en het opnieuw moet proberen.
Welkom bij de Community, Nathandebree.

Vervelend dat je tegen dit probleem aanloopt!

Het afsluiten van NS Flex en het aanmaken/activeren van Mijn NS dient bij voorkeur via een PC/laptop te worden gedaan. Als de aanvraag van je Mijn NS account inmiddels is verwijderd door onze Klantenservice kan je een nieuw account aanvragen. Over het algemeen is 24 uur wachten geen noodzaak en zou je na 15/30 minuten een nieuw Mijn NS account kunnen aanmaken.

Wil je het nogmaals proberen en laten weten of het wel/niet is gelukt?
Reputatie 7
Badge +3
@Nathandebree ben je 18+?

Reageer