beantwoord

Problemen met NS-Flex

  • 17 januari 2020
  • 3 reacties
  • 76 Bekeken

Hallo, ik heb een maand geleden NS-Flex aangevraagd. Deze deed het niet omdat ik hem toen nog niet geactiveerd had. Nu heb ik het laatst geactiveerd op mijn kaart, maar alsnog krijg ik geen 40% korting. Ik ben minderjarig, kan het daar aan liggen? Dat is namelijk het enige wat ik mij nog kan bedenken waardoor NS-Flex het niet doet. 

icon

Beste antwoord door Thom 17 januari 2020, 21:16

Na de besteldatum (dat is ook de ingangsdatum van NS Flex op een bestaande kaart) heb je precies één maand de tijd om het op te halen als bestelling.

Ligt het daar misschien aan?

Voor @Thom als je nog een keer op Bewerken en dan Opslaan klikt zijn de links goed. Onhebbelijkheidje van InSided.

 

Als u minderjarig bent kunt u wel een Flexabonnement hebben, maar niet legaal bestellen. Normaal gesproken worden de kosten meestal afgeschreven bij ouders of verzorgers. Die moeten er voor tekenen dat de rekeningen betaald worden. Als dat in orde is kan het nog zo zijn dat u op een tijd incheckte dat er geen korting geldt, in de spits dus.

 

U kunt eenvoudig zien of Flex op uw kaart staat. Even inchecken en dan ziet u Reizen op Rekening. Als dat zo is staat er in ieder geval Flex op. Als u dit probeert, meteen weer uitchecken, in ieder geval binnen een uur. U kunt uw abonnementen ook inzien op MijnNS.

U kunt op het paaltje niet zien of er een abonnement op staat. eventueel kunt u contact opnemen met Klantenservice, die zijn er 24 uur per dag.

 


Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS' of door via sociale media een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Na de besteldatum (dat is ook de ingangsdatum van NS Flex op een bestaande kaart) heb je precies één maand de tijd om het op te halen als bestelling.

Ligt het daar misschien aan?

Voor @Thom als je nog een keer op Bewerken en dan Opslaan klikt zijn de links goed. Onhebbelijkheidje van InSided.

 

Als u minderjarig bent kunt u wel een Flexabonnement hebben, maar niet legaal bestellen. Normaal gesproken worden de kosten meestal afgeschreven bij ouders of verzorgers. Die moeten er voor tekenen dat de rekeningen betaald worden. Als dat in orde is kan het nog zo zijn dat u op een tijd incheckte dat er geen korting geldt, in de spits dus.

 

U kunt eenvoudig zien of Flex op uw kaart staat. Even inchecken en dan ziet u Reizen op Rekening. Als dat zo is staat er in ieder geval Flex op. Als u dit probeert, meteen weer uitchecken, in ieder geval binnen een uur. U kunt uw abonnementen ook inzien op MijnNS.

U kunt op het paaltje niet zien of er een abonnement op staat. eventueel kunt u contact opnemen met Klantenservice, die zijn er 24 uur per dag.

 


Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS' of door via sociale media een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans wat sneller dan met de telefoon.

Badge +3

Na de besteldatum (dat is ook de ingangsdatum van NS Flex op een bestaande kaart) heb je precies één maand de tijd om het op te halen als bestelling.

Ligt het daar misschien aan?

Voor @Thom als je nog een keer op Bewerken en dan Opslaan klikt zijn de links goed. Onhebbelijkheidje van InSided.

Hallo Reiziger23456 en welkom bij de NS Community. 

Ik kan helaas, zonder in je gegevens te kijken, alleen gokken waarom het niet goed werkt. Daarom wil ik je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice en daar hulp te vragen. Zij kunnen met je meekijken in je account. 

Reageer