beantwoord

Produktklasse Abonnement NS Flex niet zichtbaar

• 27 juni 2019
  • 9 reacties
  • 190 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb gisteren mijn weekeind vrij van 2e klas naar 1e klas omgezet.
De productprijs is ook van 34 naar 41 euro omhoog gegaan.

In de NS App of in mijn NS staat nergens aangegeven dat mijn weekeind vrij nu 1e klas is.
Kan ik dit ergens inzien of alleen de conducteur op zijn "Gameboy"

Ik wil graag zaterdag van Arnhem naar Bussum en dan wel 1e klas zitten
icon

Beste antwoord door Thom 27 juni 2019, 11:49

Als u Flex heeft, kunt er vanuit gaan dat het in orde is. Een wijziging gaat meteen in. Voor uw peace of mind kunt u desnoods contact opnemen met Klantenservice, die kunnen het voor u nakijken, en dan weet u het echt zeker. 😉
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heeft u geen email ter bevestiging gekregen met alle informatie? Daar staat de ingangsdatum ook in. Het kan zijn dat die bij de junk terecht is gekomen.

Als u uw kaart op een automaat voor de lezer houdt, is het direct zichtbaar. Krijgt u Weekendvrij tweede klas, dan kan het zijn dat u nog een bestelling moet ophalen of dat de ingangsdatum nog niet is ingegaan.

Heeft u Flex, dan is alles al in orde, dat gaat direct in.
Reputatie 2
Hallo Thom,
ik heb de email niet gehad en ook bij junk gekeken.
Het is wel Flex, dus ik hoop dat alles goed is.
Reputatie 7
Badge +4
Als u Flex heeft, kunt er vanuit gaan dat het in orde is. Een wijziging gaat meteen in. Voor uw peace of mind kunt u desnoods contact opnemen met Klantenservice, die kunnen het voor u nakijken, en dan weet u het echt zeker. 😉
Bij een wijziging mag je wel een mail verwachten ter bevestiging. Onze Klantenservice (Twitter, Facebook of chat) kan inderdaad even voor je nakijken of de wijziging goed is verwerkt, zodat je zaterdag met een gerust hart op pad kan!
Reputatie 2
@Thom Ik heb die mail inmiddels gevonden nadat iker explicit in outlook heb gezocht

@Maxime NS Mijn reis is geregeld. Lekker 1e klas op een hete zaterdag... Zolang de airco het maar doet

Kan iemand aan het flex team doorgeven dat het net zomakkelijk zou zijn dat bij een vrij reizen product misschien bij mijn ns ook de reisklasse wordt getoond? kan volgens mij niet heel veel werk zijn.
Badge +3
Kan iemand aan het flex team doorgeven dat het net zomakkelijk zou zijn dat bij een vrij reizen product misschien bij mijn ns ook de reisklasse wordt getoond? kan volgens mij niet heel veel werk zijn.
Ik heb dat een jaar geleden al voorgesteld. Men vindt het kennelijk niet belangrijk.
Alvast een fijne en koele reis gewenst zaterdag! Als je ingelogd bent, staat het dan niet bij 'bekijk en wijzig abonnement'?
Badge +3
Nee. Alleen de daar genoemde prijs is af te leiden dat het om een abonnement voor de 1e klas gaat. De tekst "1e klas" staat nergens.
Helder! Ik heb zelf niet NS Flex, dus kan niet meekijken. Ik zal de suggestie nog eens doorzetten!

Reageer