Het probleem dat Momo 11 maanden geleden aankaartte in dit topic https://community.ns.nl/abonnementen-2/ontbrekend-referentienummer-in-bevestigingsmail-bestelling-58435 speelt nog steeds.
Bij wijziging van mijn NS Flex-abonnement via Mijn NS staat in de bevestiging
Je referentienummer is: R02_*nog 10 cijfers*
Dit nummer gebruiken we als je vragen hebt. Je ontvangt dit nummer ook in de bevestigingsmail.
In geen enkele e-mail komt dit nummer terug. Verder gaat alles goed.
In het topic van Momo ging het om een overstap van Reizen op Saldo naar Flex, maar in mijn geval gaat het om een abonnement dat ik ooit met nieuwe kaart als NS Flex besteld heb. Daar heeft Reizen op Saldo dus niets mee te maken.
Misschien kan er nog eens naar de bevestigingsmails gekeken worden?
Beste antwoord door Erryt NS
Ik heb je signaal doorgezet zodat er naar gekeken kan worden. Bedankt voor het melden hiervan!