beantwoord

Reis is fout genoteerd, correctietarief? Meer dan uur op hetzelfde station

• 8 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 222 Bekeken

Mijn vraag is hoe ik geld terug kan vragen op een fout van ns ik ging vroeg in de ochtend inchecken op haarlem station daar ging ik toen bij een broodjes zaak ochtend eten en rustig op me computer zitten 90 minuten later ging ik weg en checkte ik weer uit dus ik heb niet gereisd wat normaal een check in annuleren benoemd wordt wordt ik heb overigens ns flex dus betalen op factuur en nu ga ik mijn kosten in kijken en moet ik 20 euro betalen voor die ochtend zonder dat ik heb gereisd heb alleen op het station gezeten
icon

Beste antwoord door Maxime NS 8 augustus 2019, 18:32

Hallo Maxvanderspek, welkom op de NS Community.

Vervelend dat je nu je instaptarief van 20,- euro bent verloren! Als je binnen 60 minuten had uitgecheckt had je het inderdaad kunnen voorkomen en was de 20,- euro weer op je kaart gekomen. Je kan je verzoek voor restitutie indienen bij onze klantenservice. Via Twitter en Facebook zijn we 24/7 bereikbaar.
Bekijk origineel

6 reacties

Dit is geen fout van NS. Om zwartrijden te voorkomen, wordt er als je na langer dan 60 minuten uitcheckt 20 euro gerekend.
Helaas dus een duur broodje. Je zou contact op kunnen nemen met de klantenservice. Ik ben bang dat het niet gaat lukken. Overigens 1 1/2 uur in een broodjeszaak op Haarlem is wel heel eg lang. Ik kom er dagelijks, waar kan je dan zo lekker zitten??
Hallo Maxvanderspek, welkom op de NS Community.

Vervelend dat je nu je instaptarief van 20,- euro bent verloren! Als je binnen 60 minuten had uitgecheckt had je het inderdaad kunnen voorkomen en was de 20,- euro weer op je kaart gekomen. Je kan je verzoek voor restitutie indienen bij onze klantenservice. Via Twitter en Facebook zijn we 24/7 bereikbaar.
Reputatie 7
Badge
Is er dan te Haarlem een zaak waar je 90 minuten kan zitten binnen de poortjes ?
Badge +3
Vervelend dat je nu je instaptarief van 20,- euro bent verloren! Als je binnen 60 minuten had uitgecheckt had je het inderdaad kunnen voorkomen en was de 20,- euro weer op je kaart gekomen.
Da's nogal lastig met Flex 😅 Gewoon de correctie laten annuleren door de Klantenservice dus.

Vervelend dat je nu je instaptarief van 20,- euro bent verloren! Als je binnen 60 minuten had uitgecheckt had je het inderdaad kunnen voorkomen en was de 20,- euro weer op je kaart gekomen.Da's nogal lastig met Flex 😅 Gewoon de correctie laten annuleren door de Klantenservice dus.

Scherp! Geen instaptarief natuurlijk, dus bij een check-uit binnen 60 minuten wordt er niets in rekening gebracht.

Reageer