beantwoord

Reis kosten NS Flex lijken niet te kloppen

• 4 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Ik maak al een tijdje gebruik van NS Flex incl weekend vrij.. alleen vindt ik overzicht op NS website niet altijd even duidelijk. Dat heeft vooral te maken met reis overzicht en de kosten die daar mee gemoeid zijn. 

ik zie nu staan; Reis- en overige kosten €16,48… in de Reishistorie & transacties zie ik 7 transacties staan, waarvan er 2 al in factuur staan vermeld, die ik overigens afgelopen nacht heb ontvangen. het bedrag 16,48 klopt volgens mij niet, en moet dat €4,37 zijn. Hoe kan het zijn dat het bedrag bij Reis- en overige kosten teveel is nu?

icon

Beste antwoord door Denice NS 4 augustus 2020, 10:57

Mijn NS moet soms nog even worden bijgewerkt :sweat_smile:

Ook kan het voorkomen dat er nog ritten van bus/tram/metro verwerkt moeten worden. We zijn afhankelijk van de betreffende vervoerder om de data aan te leveren. Over het algemeen ontvangen we de data binnen 7 dagen echter kan het soms ook langer duren. Dit kan resulteren dat bijvoorbeeld een reis pas op een factuur later verschijnt (en de kosten die periode hoger lijken dan dat ze waren omdat er dus een rit bij is gekomen van de periode ervoor).

Bekijk origineel

1 reactie

Mijn NS moet soms nog even worden bijgewerkt :sweat_smile:

Ook kan het voorkomen dat er nog ritten van bus/tram/metro verwerkt moeten worden. We zijn afhankelijk van de betreffende vervoerder om de data aan te leveren. Over het algemeen ontvangen we de data binnen 7 dagen echter kan het soms ook langer duren. Dit kan resulteren dat bijvoorbeeld een reis pas op een factuur later verschijnt (en de kosten die periode hoger lijken dan dat ze waren omdat er dus een rit bij is gekomen van de periode ervoor).

Reageer