beantwoord

Reis tegen de reisrichting in

  • 18 september 2018
  • 5 reacties
  • 508 Bekeken

Hallo,

Ik heb gisteren met NS Flex Dal Voordeel gereisd van Zwolle naar Groningen.
Om 20:41 in Zwolle ingecheckt en om 21:42 in Groningen uitgecheckt (is ook zichtbaar in Mijn NS).

Nu krijg ik een mail dat ik een “reis tegen de reisrichting in” heb gemaakt en dat hiervoor € 50 in rekening gebracht gaat worden.
Ik heb de klantenservice gebeld, maar daar is niemand aanwezig die geautoriseerd is om transacties terug te draaien.

Zou een NS moderator hier naar willen kijken? Bedankt!
icon

Beste antwoord door Denice NS 20 september 2018, 18:39

Update: Ik heb via een privébericht contact gehad met Chiao en de rit bekeken. Zoals verwacht, geen bijzonderheden aangetroffen en daarom heb ik dan ook een creditaanvraag gedaan voor de gefactureerde € 50. Op de volgende factuur zal deze € 50 worden verrekend. Ik heb overigens onze NS Flex specialisten ook hierover ingelicht.



Voor de meelezers: Zie je iets op je factuur dat niet klopt neem dan contact op met onze Klantenservice zodat we dit, indien van toepassing, kunnen corrigeren. Stuur niet zomaar een bericht naar een moderator. Dezelfde moderator is namelijk niet standaard dagelijks online. Stuur ons alleen een bericht als we je daar om hebben gevraagd. Dan weten we ook dat we een bericht kunnen verwachten 🙂.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Daar was gister ook al een topic over. Bugje in Flex??
https://community.ns.nl/ns-flex-60/ns-flex-zonder-abonnement-reis-met-correctietarief-51601
Hi Chiao. Welkom bij de Community!

Dat lijkt me inderdaad niet helemaal juist en ik kijk graag even met je mee. Wil je mij via een privébericht je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en e-mailadres sturen? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Ik heb je een bericht gestuurd (gisteren).
Ik ga ermee aan de slag, Chiao 🙂
Update: Ik heb via een privébericht contact gehad met Chiao en de rit bekeken. Zoals verwacht, geen bijzonderheden aangetroffen en daarom heb ik dan ook een creditaanvraag gedaan voor de gefactureerde € 50. Op de volgende factuur zal deze € 50 worden verrekend. Ik heb overigens onze NS Flex specialisten ook hierover ingelicht.

Voor de meelezers: Zie je iets op je factuur dat niet klopt neem dan contact op met onze Klantenservice zodat we dit, indien van toepassing, kunnen corrigeren. Stuur niet zomaar een bericht naar een moderator. Dezelfde moderator is namelijk niet standaard dagelijks online. Stuur ons alleen een bericht als we je daar om hebben gevraagd. Dan weten we ook dat we een bericht kunnen verwachten 🙂.

Reageer