beantwoord

Reishistorie aanzetten NS Flex

• 3 december 2018
  • 5 reacties
  • 594 Bekeken

Goedemiddag, ik ben sinds kort een NS Flex gebruiker. Vroeger nooit met de trein gereisd maar nu een paar keer in de week. Dus ik heb een flex abonnement genomen. Nu heb ik een paar vragen.

Ik wil mijn reishistorie inzien maar ik krijg de melding;" Voor deze kaart is geen toestemming gegeven om reistransacties in te zien. Dit kan gewijzigd worden op www.ns.nl"
Dit lukt dus niet.

Ik heb afgelopen vrijdag deze kaart voor het eerst gebuikt en dat ging dus gelijk al verkeerd. Op het station ingecheckt bij een arriva paal en op Arnhem centraal uitgecheckt op een paal maar toen had ik weer ingecheckt voor een overstap terwijl dit niet hoefde. Gelijk weer het kaartje voor de paal gehouden en toen kreeg ik de melding dat ik al ingecheckt was. Dus maar verder gelopen en bij de poortjes uitgecheckt.
Vandaag krijg ik een bericht; Door het ontbreken van een check-uit bij een door u gemaakte reis, hebben wij niet met zekerheid de ritprijs kunnen vaststellen. Om die reden factureren wij u onderstaand correctietarief.

Ik heb gelijk gebeld en het wordt nu met de volgende factuur in orde gemaakt.
Hoe kan ik dit goed instellen allemaal?
icon

Beste antwoord door Mary1206 3 december 2018, 13:07

Dank jullie. Ik weet niet wat ik gedaan heb maar het is gelukt! Ik heb ook nog wat dingen toegevoegd op mijn ns en het werkt!!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Ik denk dat het een storing is.
Ik heb dezelfde melding maar op na.nl staat alles goed.
Daar kan ik wel reishistorie inzien. App niet.
Welkom bij de Community, Mary1206.

Zou je eens willen kijken of er bij je kaart 'Aanvragen inzien reisgegevens' staat? Dit kan je vinden door, nadat je bent ingelogd, te gaan naar 'Producten'. Bij je kaart staan een aantal opties waaronder het aanvragen (of afmelden) van je reisgegevens. Door daar op te klikken verleen je toestemming om je reisgegevens in te kunnen zien.

Laat je weten of het gelukt is?
Reputatie 3
Welkom bij de Community, Mary1206.

Zou je eens willen kijken of er bij je kaart 'Aanvragen inzien reisgegevens' staat? Dit kan je vinden door, nadat je bent ingelogd, te gaan naar producten. Bij je kaart staan een aantal opties waaronder het aanvragen (of afmelden) van je reisgegevens. Door daar op te klikken verleen je toestemming om je reisgegevens in te kunnen zien.

Laat je weten of het gelukt is?

Ik kan alleen online inzien. In app niet. Als ik inlog krijg ik dit te zien:

Dank jullie. Ik weet niet wat ik gedaan heb maar het is gelukt! Ik heb ook nog wat dingen toegevoegd op mijn ns en het werkt!!
Fijn dat het toch gelukt is 🙂

Reageer