beantwoord

Reishistorie niet zichtbaar na overstap op NS flex

• 1 juli 2020
  • 8 reacties
  • 185 Bekeken

Hallo,

Ik heb al een tijdje een NS flex abonnement en ik kan mijn reishistorie niet inzien. Begin van het jaar had ik nog een oud abonnement en daarbij werkte het wel. Hoe kan ik dit weer aanzetten voor mijn flex abonnement ?

Gr,

Dennis

icon

Beste antwoord door Erryt NS 2 juli 2020, 17:22

Het kan zijn dat de reizen nog moeten worden verwerkt als deze kort geleden zijn gemaakt. Als dat niet het geval is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken.

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Heeft u de optie 'inzage reishistorie aan- of uitzetten' in uw Mijn NS aangezet? Als het dan niet lukt, probeer dan de kaart te verwijderen uit uw Mijn NS en opnieuw te koppelen.

Ik heb dit allemaal al geprobeerd maar het werkt niet. Het laatste wat ik in mijn reishistorie kan zien is: “Op uw kaart geladen: Reizen op Rekening Trein”

Het kan zijn dat de reizen nog moeten worden verwerkt als deze kort geleden zijn gemaakt. Als dat niet het geval is kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken.

Badge +3

In ieder geval zullen je laatste paar reizen (zonder prijs) binnen enkele uren al op je Startpagina moeten staan, en voor trein- en metro reizen binnen een dag of twee in je Reishistorie (met prijs). Streekvervoer zoals (buurt)busjes kan wat langer duren.

Enige dat je zelf kunt doen is kijken op https://www.ns.nl/selfservice/producten of inzien reisgegevens wel aan staat, of een keer uit- en weer aanzetten. Maar als je dat al gedaan had wordt het toch een gevalletje klantenservice (en waarschijnlijk de molen in van de IT-afdeling).

In ieder geval zullen je laatste paar reizen (zonder prijs) binnen enkele uren al op je Startpagina moeten staan, en voor trein- en metro reizen binnen een dag of twee in je Reishistorie (met prijs). Streekvervoer zoals (buurt)busjes kan wat langer duren.

Enige dat je zelf kunt doen is kijken op https://www.ns.nl/selfservice/producten of inzien reisgegevens wel aan staat, of een keer uit- en weer aanzetten. Maar als je dat al gedaan had wordt het toch een gevalletje klantenservice (en waarschijnlijk de molen in van de IT-afdeling).

Dat laatste heb ik dus gedaan en ze hebben het doorgezet naar de IT-afdeling, ben benieuwd hoe lang dat gaat duren.

Badge +3

Uit andere soortgelijke gevallen (f*cked up Mijn NS account en database koppelingen) kan dat zomaar enkele weken duren.

Succes dus (als je de bevestiging hebt dat men het gaat oplossen).

Uit andere soortgelijke gevallen (f*cked up Mijn NS account en database koppelingen) kan dat zomaar enkele weken duren.

Succes dus (als je de bevestiging hebt dat men het gaat oplossen).

Daar weet ik alles van. Ik kon eerst niet in mijn factuurgegevens omdat ik zogenaamd niet de contractant was. Na ongeveer een maand was het pas opgelost, bleek dat er in een systeem voorloopnullen bij mijn klantnummer stonden.

Badge +3

Als je er al zo diep in zit weet je de weg… en geduld dus helaas.

Reageer