beantwoord

Reishistorie NS-Flex alleen van de laatste 7 dagen

• 3 december 2018
  • 6 reacties
  • 164 Bekeken

Goedemorgen,

Ik maak sinds 6 november gebruik van NS-Flex, maar ik zie in mijn reishistorie alleen gegevens van de laatste 7 dagen. Hoe kan ik een declaratie-overzicht maken vanaf 6 november? Ik heb ook al de truc geprobeerd om eerst naar mijn producten te gaan en dan naar de reishistorie die ik ergens had gelezen, maar dat werkt bij mij ook niet. Ik hoor graag hoe dit opgelost kan worden.

Groet,
Valentijn
icon

Beste antwoord door Denice NS 3 december 2018, 13:48

Welkom bij de Community, Valentijn22!

Hmm, ook een selectie selecteren van bijvoorbeeld 6 november tot en met 12 november werkt niet, Valentijn22?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Heb je de selectie vergroot? Hij staat standaard op 7 dagen, maar is aan te passen.

Kijk eens of dat lukt.

Ook krijg je een gespecificeerde factuur waar alles op staat.
Bedankt voor de reactie.

Het vergroten van de selectie had ik al geprobeerd, maar dan krijg ik alleen nog het activeren van NS-Flex te zien. Ik weet dat ik ook een factuur krijg, maar het gaat om zowel reizen voor werk als privé en het zou handig zijn als ik dan zelf kan aanvinken wat ik wil declareren, zoals eerst via de website van de OV-chipkaart kon.
Welkom bij de Community, Valentijn22!

Hmm, ook een selectie selecteren van bijvoorbeeld 6 november tot en met 12 november werkt niet, Valentijn22?
Hoi Denice,

Dan lukt het inderdaad wel. Het zou wel makkelijk zijn als ik gewoon kon selecteren op de vorige maand, maar zo kom ik er ook.

Mijn dank is groot!

Groet,
Valentijn
Badge +3
Het schijnt niet mogelijk te zijn om reizen van NS Flex en reizen vóór NS Flex in één overzicht te krijgen. U moet dus de periode zo kiezen dat u de periode NS Flex had.
Fijn dat het is gelukt. Ik zet je suggestie door. Als er nog vragen zijn dan verneem ik dat graag.

Reageer