beantwoord

Reiskosten declareren

• 11 oktober 2018
  • 10 reacties
  • 719 Bekeken

Hoi! Ik heb sinds een weekje ongeveer NS Flex. ideal! Echter, ik kan mijn reishistorie niet inzien, deze ik wel hard nodig heb om de reiskosten voor mijn werk te kunnen declareren.
Help?
icon

Beste antwoord door mt.grob 30 november 2018, 22:05

Het is door de inzet van de geweldige mensen van webcare opgelost!
Het was voornamelijk afwachten tot alle reizen zichtbaar waren. En in mijn geval heeft mijn werkgever de factuur gewoon gedeclareerd, daar staat ook alles op.

Dankjewel voor de genomen moeite!
Bekijk origineel

10 reacties

Hallo mt.grob en welkom bij de NS Community,

Het kan soms even duren voordat je deze gegevens ziet. Ook gebeurt het vaak dat er meerdere OV-chipkaart zijn gekoppeld. Na het verwijderen van 1 van de kaarten is de kans groot dat je alles weer kan inzien. Onder mijn producten kan je deze verwijderen. Laat je ons weten of dit tot een oplossing heeft gezorgd.
Ik heb maar 1 kaart gekoppeld... maar als het normaal is dat het een week kan duren voor de reishistorie zichtbaar is, wacht ik nog even af.
Hou je ons op de hoogte? Indien nodig mag je mij via een priv├ębericht benaderen en dan zoek ik het graag voor je uit of ik deze wel in kan zien.
Ik heb je een pb verstuurd
Deze is ontvangen. Ik dien helaas nog wat meer gegevens tot mij te krijgen.
Ik heb contact met mt.grob en ben nog bezig om haar probleem op te lossen. Als alles volgens mijn verwachting gaat zal de reisgeschiedenis snel zichtbaar worden. Dit kan enkele dagen duren.
Ik dien wederom aan te geven dat ik nog bezig ben met deze case.
Ik heb nog steeds contact met mt.grob. Ik hoop snel goed nieuws te brengen.
Helaas is het nog niet opgelost, maar er zit schot in de zaak.
Het is door de inzet van de geweldige mensen van webcare opgelost!
Het was voornamelijk afwachten tot alle reizen zichtbaar waren. En in mijn geval heeft mijn werkgever de factuur gewoon gedeclareerd, daar staat ook alles op.

Dankjewel voor de genomen moeite!

Reageer