beantwoord

Reiskosten flex

• 28 juli 2020
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Hoe komt het dat bv de terugreis van station B naar A eerder verwerkt is dan de heenreis van Anaar B?

icon

Beste antwoord door Denice NS 28 juli 2020, 12:40

Welkom bij de Community, Maaseind.

Wanneer je reist met NS dan zijn de ritten binnen 24-48 uur zichtbaar in Mijn NS. Hoe snel het precies is kan per rit verschillen omdat we de data op verschillende momenten uitlezen/ontvangen. Als je ook gebruik maakt van andere vervoerders zijn wij afhankelijk van de andere vervoerder om de reisdata bij ons aan te leveren. Over het algemeen is dit binnen 7 dagen maar kan helaas soms ook langer duren.

Bekijk origineel

2 reacties

Wanneer je reist met NS dan zijn de ritten binnen 24-48 uur zichtbaar in Mijn NS. Hoe snel het precies is kan per rit verschillen omdat we de data op verschillende momenten uitlezen/ontvangen. Als je ook gebruik maakt van andere vervoerders zijn wij afhankelijk van de andere vervoerder om de reisdata bij ons aan te leveren. Over het algemeen is dit binnen 7 dagen maar kan helaas soms ook langer duren.

Dit beantwoord mijn vraag jammer genoeg niet. Wanneer ik om +/- 09:32 uur met de NS van Maastricht naar Eindhoven reis met Flex en om 19:27 met de NS van Eindhoven naar Maastricht is het heel vreemd dat ik de reiskosten van Eindhoven naar Maastricht (avond) wel “snel” te zien krijg en de reiskosten van Maastricht naar Eindhoven (eerder dezelfde dag in de ochtend) een dag later. 

Reageer