beantwoord

Reizen met NS Flex

• 21 april 2020
  • 4 reacties
  • 93 Bekeken

ik ben overgestapt van traject vrij kaart naar flex. Wat betekent dat in de facturering? wordt er betaald voor elk genoten reis?

icon

Beste antwoord door Rueben NS 21 april 2020, 21:59

Op die manier. Afhankelijk van je NS Flex abonnement worden er abonnementskosten gerekend en daarnaast ook ritprijzen gerekend. Aan het einde van de maand wordt dat dus afgeschreven van je rekening. Dat komt allemaal op je factuur te staan. Heb je NS Flex zonder abonnement, dan betaal je alleen voor de (volledige) ritprijzen. Hier kan je een voorbeeldfactuur erop nakijken. Wat betreft je eigen facturen, die kan je inzien in je Mijn NS-account.

Bekijk origineel

4 reacties

Dag reizenmetplezier57 en welkom op onze Community!

Ik moet bekennen dat ik je vraag niet helemaal begrijp. Wil je informatie over hoe een NS Flex factuur is opgebouwd? Of heb je vragen over de abonnementsvorm?

Tevens heb ik de titel van je post iets uitgbreid, ik hoop dat je daar geen bezwaar tegen hebt.

het eerste...inzicht op mijn maandkosten

Op die manier. Afhankelijk van je NS Flex abonnement worden er abonnementskosten gerekend en daarnaast ook ritprijzen gerekend. Aan het einde van de maand wordt dat dus afgeschreven van je rekening. Dat komt allemaal op je factuur te staan. Heb je NS Flex zonder abonnement, dan betaal je alleen voor de (volledige) ritprijzen. Hier kan je een voorbeeldfactuur erop nakijken. Wat betreft je eigen facturen, die kan je inzien in je Mijn NS-account.

Reputatie 7
Badge +3

Als je een abonnement hebt, worden de abonnementskosten maandelijks vooruit gefactureerd. De gemaakte reizen buiten je abonnement, of als je helemaal geen abonnement hebt, worden maandelijks achteraf gefactureerd.

Reageer