beantwoord

Reizen niet op factuur terecht gekomen

• 3 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 179 Bekeken

Reputatie 4

Hallo,

Vandaag kreeg ik mijn factuur binnen van flex. Echter mis ik 4 reizen van afgelopen maand die er wel op zouden moeten staan van 11 en 18 september. Terwijl latere reizen er wel op staan.

Daarnaast heb ik nog 2 reizen die in ieder geval niet meer op deze factuur zouden komen.

In het totale kostenoverzicht zie ik het verhoogde bedrag staan. Als ik dit nareken dan kom ik op de 2 ritten van die niet meer op tijd binnen waren en de 4 reizen die wel op tijd binnen waren maar op de een of andere manier niet verwerkt zijn op deze factuur.

Komen de 4 reizen dan net zoals de andere 2 op de volgende factuur?

icon

Beste antwoord door Sanne NS 3 oktober 2020, 11:26

Hoi dennisg

Wat vreemd wat hier gebeurd zeg! Ik heb het idee, dat er inderdaad iets niet helemaal goed gaat met het factureren en dat dient even voor je uitgezocht te worden. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Dit is de eerste keer dat dit bij mij gebeurd. Dat ritten ruim voor de datum niet meegenomen worden.

Het mooiste zou zijn als alle reizen op 1 factuur komen. Dus ook die vlak voordat de factuur opgemaakt word.

Hoi dennisg

Wat vreemd wat hier gebeurd zeg! Ik heb het idee, dat er inderdaad iets niet helemaal goed gaat met het factureren en dat dient even voor je uitgezocht te worden. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: FacebookTwitterChat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55. 

Reputatie 4

@Sanne NS 

Normaal heb ik dit nooit van dat reizen ruim voor de factuurdatum er niet opstaan. Alleen reizen die vlak voor de factuurdatum gemaakt zijn.

Inmiddels al een bericht gestuurd naar de klantenservice.

Reageer