Hallo,
Vandaag kreeg ik mijn factuur binnen van flex. Echter mis ik 4 reizen van afgelopen maand die er wel op zouden moeten staan van 11 en 18 september. Terwijl latere reizen er wel op staan.
Daarnaast heb ik nog 2 reizen die in ieder geval niet meer op deze factuur zouden komen.
In het totale kostenoverzicht zie ik het verhoogde bedrag staan. Als ik dit nareken dan kom ik op de 2 ritten van die niet meer op tijd binnen waren en de 4 reizen die wel op tijd binnen waren maar op de een of andere manier niet verwerkt zijn op deze factuur.
Komen de 4 reizen dan net zoals de andere 2 op de volgende factuur?
Beste antwoord door Sanne NS
Hoi dennisg!
Wat vreemd wat hier gebeurd zeg! Ik heb het idee, dat er inderdaad iets niet helemaal goed gaat met het factureren en dat dient even voor je uitgezocht te worden. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.