Ik ben op 3 september 2018 overgestapt van mijn Dal Voordeel abonnement naar NS Flex Dal Voordeel. Volgens de bevestiging van mijn NS Flex krijg ik een restitutie van het nog openstaande bedrag van mijn Dal Voordeel abonnement. Ik zie dit alleen nergens terugkomen op de factuur onder "Mijn NS". Ik zie wel dat het positieve saldo van mij OV al op de factuur staat om verrekend te worden. Wordt het bedrag van het Dal voordeel abonnement later nog toegevoegd of wordt dit direct op mijn rekening teruggestort?
Ik hoor graag!
Hartelijke groet,
Linda
Beste antwoord door Denice NS
Goedemorgen LindaSt. Welkom bij de Community!
Goed dat je dit vraagt! Restitutie van je oude abonnement zal niet worden verrekend met de kosten van je NS Flex product. Kortom, dit krijg je apart teruggestort op je rekening. Over het algemeen staat het bedrag binnen 30 dagen nadat je NS Flex hebt geactiveerd en je oude abonnement hebt gedeactiveerd op je rekening.
Als je nog vragen hebt zien we ze graag tegemoet! 🙂
Bekijk origineel
Goed dat je dit vraagt! Restitutie van je oude abonnement zal niet worden verrekend met de kosten van je NS Flex product. Kortom, dit krijg je apart teruggestort op je rekening. Over het algemeen staat het bedrag binnen 30 dagen nadat je NS Flex hebt geactiveerd en je oude abonnement hebt gedeactiveerd op je rekening.
Als je nog vragen hebt zien we ze graag tegemoet! 🙂