Onlangs is mijn daluren-abonnement omgezet in een (gratis) Flex-abonnement. Er staat nog saldo op de kaart en u schreef mij dat dit saldo wordt verrekend met de eerstvolgende factuur. In normale tijden geen probleem. Echter door de huidige corona omstandigheden samen met het feit dat zowel mijn vrouw als ik 70-plussers zijn, zullen wij vooralsnog géén gebruik gaan maken van het openbaar vervoer. Daarom verzoek ik u het saldo z.s.m. naar onze bankrekening over te maken. Dan kunnen we t.z.t. met een schone lei beginnen. Alvast bedankt voor uw medewerking in deze.
Vriendelijke groet, Hans van Geet.
Beste antwoord door Rueben NS
Dag Hansvangreet en welkom op onze Community!
Even voorop, ik heb een aantal persoonlijke gegevens uit je post verwijderd aangezien iedereen dit kan lezen. En wat betreft de verrekening van je saldo, goed dat je er even navraag over doet! En wees gerust, als jij en je vrouw de komende maand niet reist, komt het saldo als creditbedrag op je factuur te staan en krijg je het dus in zijn volledigheid automatisch terugbetaald. Daar hoef je verder niets voor te doen, behalve de deactivatie van je oude abonnement ophalen bij de kaartautomaat als je dat nog niet gedaan hebt.