beantwoord

Saldo anonieme chipkaart verrekenen met Flex-account

• 21 september 2018
  • 2 reacties
  • 247 Bekeken

Ik heb sinds kort een Flex-kaart, maar ook nog een anonieme kaart met saldo. Toen ik me in Flex aan het verdiepen was heb ik ergens op de site gelezen dat je dat saldo via een formulier kon laten verrekenen met je Flex-acccount. Ik kan die info nu niet meer terugvinden. Weet iemand waar dit staat?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 21 september 2018, 12:39

Welkom bij de NS Community Pleccema!

Op het moment dat je een NS Flex abonnement besteld op een al bestaande persoonlijke OV-chipkaart, dan zal het saldo wat er nog op die kaart staat/stond worden verrekend met de eerstvolgende NS Flex factuur. Wanneer het echter gaat om het saldo van een anonieme OV-chipkaart zal dit niet het geval zijn, aangezien je daar geen abonnementen op kunt bestellen.

Je kunt het saldo van een anonieme kaart echter wel via een andere methode terugkrijgen, waar je hier meer over leest.
Bekijk origineel

2 reacties

Welkom bij de NS Community Pleccema!

Op het moment dat je een NS Flex abonnement besteld op een al bestaande persoonlijke OV-chipkaart, dan zal het saldo wat er nog op die kaart staat/stond worden verrekend met de eerstvolgende NS Flex factuur. Wanneer het echter gaat om het saldo van een anonieme OV-chipkaart zal dit niet het geval zijn, aangezien je daar geen abonnementen op kunt bestellen.

Je kunt het saldo van een anonieme kaart echter wel via een andere methode terugkrijgen, waar je hier meer over leest.
Precies! Dat was dus de info die ik al eerder had gezien maar niet terug kon vinden. Bedankt!

Reageer