beantwoord

Saldo klopt niet

• 25 februari 2019
  • 12 reacties
  • 368 Bekeken

Hallo,

ik zie zojuist dat ik voor 46 euro heb gereisd afgelopen maand, maar ik heb maar 1x met de trein gereisd in februari, ik kan ook niks vinden bij mijn transacties. Hoe kan dit ?

ps: soms loop ik wel eens over Utrecht centraal heen maar dan check ik in en uit
icon

Beste antwoord door Stijn NS 25 februari 2019, 18:36

Goedenavond Amit17 en welkom bij de NS Community!

Wat vreemd om te lezen dat je zoveel meer bent kwijtgeraakt dan wat je hebt gereisd! Zo uit je beschrijving heb ik het vermoeden dat het mogelijk eens is misgegaan met het in- en uitchecken bij het passeren van Utrecht Centraal. Als een van die twee ontbreekt, dan zal er namelijk €20 aan instaptarief (of €10 in het geval dat je een abonnement hebt) in rekening gebracht worden.

Het controleren hiervan kun je doen via een Mijn NS account, het makkelijkste via de factuur die je krijgt van de afgelopen maand. Gezien de categorie waarin je het topic hebt geplaatst ga ik ervan uit dat je gebruik maakt van een NS Flex abonnement. Op de factuur daarbij wordt namelijk precies aangegeven hoe de kosten zijn opgebouwd. Mocht je hier niet uitkomen dan kun je ook contact op nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Social Media of Chat. Mijn collega's daar kunnen dan voor je kijken wat er precies gebeurd is.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 4
Kan het zijn dat er reizen gemaakt zijn vlak voordat de factuur opgemaakt is. Mocht een reis te laat verwerkt zijn voor een factuur, dan zal die op de eerstvolgende factuur terecht komen.

Het beste kun je de facturen nakijken.
10e van maand wordt elke keer me nieuwe gezet

Weer klopt het niet 10de van de maand was vorige week in 8 dagen 88 euro kwijt
Als zelf berekend kom ik op 58 euro uit

Ik wil dat keer goed gaat anders stop ik er mee en ga ik me advocaat hier op gooie naar ns

Makkelijk geld verdienen zo
Klopt en dat zal ik doen
De €46 is dan wat er aangegeven staat als lopend totaal voor de komende factuur begrijp ik? In dat geval zul je echt even contact op moeten nemen met de Klantenservice. Dan kunnen zij mee kijken.
Factuur nog niet ontvangen. Daarom wil ik het voor zijn
Vreemd. Heb je al bij de factuur gekeken? Daarop zou alles moeten staan namelijk.
enige wat er nu bij mijn transacties staat is 5,40 over de hele maand februari
Er staat alleen een reis die ik heb gemaakt van afgelopen week. Voor de rest heb ik altijd in en uit gecheckt.
Was dit op de factuur van de maand waarbij de €46 is afgeschreven? Want dan snap ik het even niet. Op de factuur zou alles moeten staan wat tot het totaal van die €46 leidt.
Ik reis voor werk met een andere ov. Mijn privé ov is NS Flex
Badge +3
Je reizen met bus, tram en metro krijg je (zonder Flex) niet te zien via Mijn NS. Daarvoor kan je kijken in Mijn OV-chip want daar staat alles.

Als je NS Flex hebt (factuur gekregen) dan zouden die BTM ritten in de factuur moeten staan, maar ook zichtbaar moeten zjin in je reishistorie in Mijn NS.
Er staat alleen een reis die ik heb gemaakt van afgelopen week. Voor de rest heb ik altijd in en uit gecheckt.
Goedenavond Amit17 en welkom bij de NS Community!

Wat vreemd om te lezen dat je zoveel meer bent kwijtgeraakt dan wat je hebt gereisd! Zo uit je beschrijving heb ik het vermoeden dat het mogelijk eens is misgegaan met het in- en uitchecken bij het passeren van Utrecht Centraal. Als een van die twee ontbreekt, dan zal er namelijk €20 aan instaptarief (of €10 in het geval dat je een abonnement hebt) in rekening gebracht worden.

Het controleren hiervan kun je doen via een Mijn NS account, het makkelijkste via de factuur die je krijgt van de afgelopen maand. Gezien de categorie waarin je het topic hebt geplaatst ga ik ervan uit dat je gebruik maakt van een NS Flex abonnement. Op de factuur daarbij wordt namelijk precies aangegeven hoe de kosten zijn opgebouwd. Mocht je hier niet uitkomen dan kun je ook contact op nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Social Media of Chat. Mijn collega's daar kunnen dan voor je kijken wat er precies gebeurd is.

Reageer