beantwoord

samenreiskorting aan wel via ns.nl, niet via app

• 11 juli 2020
  • 6 reacties
  • 185 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties

Waarom kan ik samenreiskorting wel aanzetten via na.nl, maar niet via app.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 11 juli 2020, 12:43

Goedemiddag SvO en welkom bij de NS Community!

Gezien je dit topic hebt geopend in de NS Flex categorie, ga ik ervan uit dat je ook gebruik maakt van een NS Flex abonnement. Wanneer je een NS Flex abonnement hebt, kun je juist de samenreiskorting juist wel via de NS App aanzetten. Op deze pagina vind je een instructie over hoe dat precies werkt.

Bekijk origineel

6 reacties

Goedemiddag SvO en welkom bij de NS Community!

Gezien je dit topic hebt geopend in de NS Flex categorie, ga ik ervan uit dat je ook gebruik maakt van een NS Flex abonnement. Wanneer je een NS Flex abonnement hebt, kun je juist de samenreiskorting juist wel via de NS App aanzetten. Op deze pagina vind je een instructie over hoe dat precies werkt.

ik heb inderdaad een flex abonnement. In het verleden ook gedaan via app. Echter in de app blijft De aanzetten knop highlighted. Ik zag later dat ik wel bevestigingsmails ontvangen heb. Dus blijkbaar staat het wel aan, maar geeft de app het niet goed weer. De status in mijn ns is wel goed.

Ik zie wat je bedoeld, heb het even gecontroleerd via mijn eigen App. De status blijft in de App onveranderd. Dit is wel erg verwarrend. Ik zal dit even doorgeven aan de ontwikkelaars.

Dank voor uw antwoord

Reputatie 7
Badge +3

Op Twitter werden gisteren ook al problemen met samenreiskorting in de app gemeld.

Badge +3

Als ik het aan zette (gisteren) via Mijn NS kreeg ik wel een e-mail daarover. Vanuit de app geen reactie verder.

Dit is dus je bewijs als er achteraf geen korting berekend wordt op je reis. Helaas staat er in de mail geen tijdstip van activeren.

Reageer