beantwoord

Stopzetten flexabonnement en toch een factuur !

• 3 januari 2019
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

Afgelopen maand een flexabonnement gehad omdat ik dacht dat deze voordeliger zou zijn dan een vrijtraject abonnement.Nu is mijn werk beëindigd waardoor ik het flexabonnement moet stopzetten maar dat kon gisteren nog niet en vanochtend ontving ik een factuur voor de nieuwe maand. Deze maand reis ik niet en weet niet wanneer ik weer werk heb. Ik heb dus net het flexabonnement kunnen wijzigen in 0-flex. Eigenlijk wil hem stopzetten maar die optie is er niet. Hoe komt het nu met de factuur. Ik ga niet betalen voor een maand dat ik niet reis.
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 januari 2019, 13:02

Bij NS Flex worden abonnementskosten vooraf in rekening gebracht. Wordt het NS Flex-abonnement gewijzigd in een goedkoper abonnement of beëindigd, zodat er meer betaald is dan uiteindelijk nodig is, dan zal het te veel betaalde bedrag op de volgende factuur worden verrekend.

Simpel gezegd: als u nu te veel betaald hebt, dan krijgt u dat bedrag bij de volgende factuur weer terug.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Bij NS Flex worden abonnementskosten vooraf in rekening gebracht. Wordt het NS Flex-abonnement gewijzigd in een goedkoper abonnement of beëindigd, zodat er meer betaald is dan uiteindelijk nodig is, dan zal het te veel betaalde bedrag op de volgende factuur worden verrekend.

Simpel gezegd: als u nu te veel betaald hebt, dan krijgt u dat bedrag bij de volgende factuur weer terug.
Hallo Janske, welkom op onze Community!

De reactie van Tochjo is correct. Je zult de extra kosten weer terug ontvangen.

Reageer