beantwoord

Storing op Mijn NS?

• 23 maart 2020
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

Is er momenteel een storing op de Mijn NS omgeving? Ik zou graag de Dal-vrij van mijn Flex-abonnement omzetten aangezien ik sinds vorige week nog nauwelijks reis maar krijg een foutmelding

icon

Beste antwoord door Denice NS 23 maart 2020, 11:20

We hebben inderdaad momenteel een storing binnen Mijn NS. Even afwachten dus!

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge

Ik kan op dit moment ook mijn abonnement niet wijzigen via Mijn NS. Het is mogelijk dat het systeem een beetje bezweken is onder de grote aanvraag in wijzigingen. De Mijn NS omgeving heeft al langere tijd last van kuren in verschillende onderdelen.

Als u een wijziging in een abonnement wilt doorgeven kunt u op dit moment het beste contact opnemen met de klantenservice. Geadviseerd wordt om dit te doen via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook. Telefonisch contact is uiteraard ook mogelijk, maar heeft vaak een langere wachttijd.

Houdt er rekening mee dat het drukker kan zijn bij de klantenservice en het dus mogelijk langer duurt voordat u een reactie ontvangt.

Ik wacht het wel een dag af, telefoon kan ik mij voorstellen dat het momenteel (vrijwel) niet gaat, chat en online media ga ik niet gebruiken om persoonlijke gegevens te delen (en er worden nogal wat gevraagd) vanwege security.

Reputatie 5
Badge

Het is vrij aan u om geen gebruik te maken van de chat en de sociale media. Voor het gebruik van Twitter en Facebook is het natuurlijk wel de bedoeling dat de gegevens in een privé bericht verstuurd worden en niet als normale tweet of post verzonden worden. De chat is verder ook privé.

Het delen van (persoonlijke) gegevens via social media is nooit veilig (social media en real-life zijn bij mij dan ook strikt gescheiden), ook niet in prive-berichten. Net als de chat van NS die ook niet geheel veilig is. Maar laten we niet die discussie hier niet aangaan, dat brengt het wel erg off-topic

We hebben inderdaad momenteel een storing binnen Mijn NS. Even afwachten dus!

De storing lijkt opgelost, ik heb mijn flex-abonnement om kunnen zetten.

Reageer