beantwoord

syntus bus, naar A’dam saldo tekort

• 8 september 2019
  • 2 reacties
  • 186 Bekeken

Hoi,
zojuist wilde ik in de syntus bus vanaf Utrecht Centraal reizen, maar mijn kaart met NS flex werd geweigerd. Hoe kan dit ineens? Normaal werd hij niet geweigerd, maar wellicht is dit toen vanaf het resterende saldo afgehaald?
Uiteindelijk maar een kaartje gekocht.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 9 september 2019, 08:27

Hallo Rodny Stolk en welkom bij de NS Community,

Wat vreemd zeg dat je niet kon inchecken. Zover ik het kan achterhalen was er geen storing en mijn collega's hebben ook niet meer van zulke signalen ontvangen. Een verzoek tot restitutie voor het kaartje is alleen mogelijk indien je meer moest betalen dan normaal.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Ik lees dat er bij TLS/OV-chipkaart vandaag wat problemen zijn met o.a. studentenreisproducten. Bij Flex is dit ooit ook eerder voorgekomen (ineens reisde je op saldo en werd Flex niet herkend), dus dat zal wel met elkaar te maken hebben.

Je geld terug voor het losse kaartje (en je eventueel negatieve saldo) kan je terugkrijgen via de Klantenservice. Liefst die van de streekvervoerder (Syntus Utrecht), maar kan ook via NS. Via TLS/OV-chipkaart wordt lastiger.
Hallo Rodny Stolk en welkom bij de NS Community,

Wat vreemd zeg dat je niet kon inchecken. Zover ik het kan achterhalen was er geen storing en mijn collega's hebben ook niet meer van zulke signalen ontvangen. Een verzoek tot restitutie voor het kaartje is alleen mogelijk indien je meer moest betalen dan normaal.

Reageer