beantwoord

Terugzetten aanmelden NS Flex

  • 29 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 260 Bekeken

Hoi NS,

Ik wilde zojuist het NS Flex pakket gaan bestellen, alleen heb ik per ongeluk een datum te vroeg geselecteerd voor wanneer hij in gaat. Nu zit ik vast op het betalen via iDeal scherm, en kan ik de datum niet meer aanpassen. Kortom: ik wil de ingangsdatum van mijn nieuwe abonnement met NS Flex graag aanpassen.

Zouden jullie dit nog terug kunnen zetten?

Ik hoor het graag.

Groet,
Thomas
icon

Beste antwoord door Denice NS 29 augustus 2018, 14:34

Hi Thomas DB. Welkom bij de Community.

De datum van NS Flex kan niet worden aangepast helaas. Wanneer je NS Flex aanvraagt is de ingangsdatum bij gebruik van een bestaande kaart per direct en bij het aanvragen met een nieuwe OV-chipkaart over 7 dagen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hi Thomas DB. Welkom bij de Community.

De datum van NS Flex kan niet worden aangepast helaas. Wanneer je NS Flex aanvraagt is de ingangsdatum bij gebruik van een bestaande kaart per direct en bij het aanvragen met een nieuwe OV-chipkaart over 7 dagen.

Reageer