beantwoord

Teveel afgeschreven andere vervoerder NS Flex

• 28 mei 2018
  • 2 reacties
  • 219 Bekeken

Goedemorgen,

Zoals de Titel al suggereert heb ik bij het krijgen van mijn NS Flex factuur een te hoge afschrijving geconstateerd. Nu heb ik al contact gehad met de vervoerder in kwestie, deze geven echter aan dat ik bij NS moet zijn. Na contact met de klantenservice doorverwezen naar dit forum.

Dus bij deze:
Waar kan ik terecht om deze foutieve afschrijving terug te krijgen?

Graag jullie reactie. Indien er meer informatie nodig is hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
Barney
icon

Beste antwoord door Jouke NS 28 mei 2018, 10:55

Ik heb na aanleiding van het privébericht de factuur voor Barney aangepast. Mocht je zelf ook een onjuist bedrag tegenkomen op je factuur mag je dit altijd aangeven in een nieuw topic, dan kijken we ook met jou mee!
Bekijk origineel

2 reacties

Hi Barney, welkom bij de NS Community.

Wat jammer dat er extra kosten bij je in rekening zijn gebracht door een onjuiste check in/uit. Ik wil graag even met je meekijken hoe we dit op kunnen lossen. Kun je mij een privébericht sturen met je naam, postcode, huisnummer, geboortedatum, kaartnummer en e-mailadres? Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken.
Ik heb na aanleiding van het privébericht de factuur voor Barney aangepast. Mocht je zelf ook een onjuist bedrag tegenkomen op je factuur mag je dit altijd aangeven in een nieuw topic, dan kijken we ook met jou mee!

Reageer