beantwoord

tot welk moment voor de volgende factuur kun je een checkin of checkuit laten corrigeren?

• 6 mei 2019
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Ik ben afgelopen vrijdag van Sittard naar Nijmegen Heijendaal gereist (via 's-Hertogenbosch). Bij de terugreis heb ik op het perron de uitcheck bij arriva geboekt. Daarna even naar de winkel (=uitcheck station) en weer terug (=incheck station). Da's niet goed, nu corrigeert ns dat zo goed en zo kwaad als ze dat kunnen. Resultaat is dat ik een rit naar Sittard heb die om 1125 uur vertrekt in Nijmegen en eentje die om 1140 uur vertrekt in Nijmegen. De eerste is fout. Mijn contact met de klantenservice levert als antwoord op dat de correctie pas op de volgende factuur kan worden geboekt. Vreemd, was mijn reactie, heeft dat te maken met het feit dat de factuur waarop de reis van 3 mei zal staan één dezer dagen wordt verstuurd? Daarop werd bevestigend geantwoord.

Klopt dat?
Groet, Gerlach
icon

Beste antwoord door Erryt NS 6 mei 2019, 09:27

Hallo gerlach roomans en welkom bij de NS Community,

Het kan dat dit niet met de lopende factuur gecorrigeerd kan worden. Dit is vaak het geval indien je contractmaand bijna voorbij is of al is afgelopen. Is dat ook het geval?
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo gerlach roomans en welkom bij de NS Community,

Het kan dat dit niet met de lopende factuur gecorrigeerd kan worden. Dit is vaak het geval indien je contractmaand bijna voorbij is of al is afgelopen. Is dat ook het geval?
Klopt, vandaag of morgen wisselt de contractmaand. Blijft vreemd dat de ene medewerker van de klantenservice dat wel weet terwijl een ander "hardnekkig" blijft volhouden dat ik de email van ns goed moet lezen "omdat ik zelf de correctie zou hebben doorgevoerd". Enfin, ik neem weer contact op als de factuur er is.

Reageer